درب شیشه ای

استفاده از درب شیشه ‌ای در ساختمان گزینه مناسبی است؛ زیرا نور زیادی را از خود عبور می‌دهد و در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند. برای داشتن دید بیشتر و روشنایی کافی در اتاق این محصول، انتخاب شایسته‌ای است. درب شیشه‌ ای تنوع ساخت زیادی دارد و در مکان‌های مختلف قابل استفاده است. به علاوه محصول نامبرده محیط شیک و زیبایی را ایجاد می‌کند. در این مقاله به شما خواهیم گفت درب شیشه‌ای چیست و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

درب شیشه ای چیست؟

درب‌های مختلفی که در یک ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند از قسمت‌های مهم ساختمان به شمار می‌آیند. حفظ امنیت ساکنان و سهولت در رفت و آمد از جمله نقش‌های مهم درب شیشه‌ ای است. شیشه ماده اصلی تشکیل دهنده درب‌های شیشه‌ای است که قاب‌های فلزی یا چوبی دارند. البته در برخی موارد محصول نامبرده دارای قاب‌هایی از جنس وینیل نیز می‌باشد. درب‌های شیشه‌ای جای کمی را اشغال می‌کنند و در هر مکانی استفاده شوند آن را بزرگ‌تر جلوه می‌دهند. تیم ما نصب و اجرای پارتیشن اداری شما را با دقت و کیفیت عالی انجام می‌دهد.

انواع درب شیشه ای 

درب‌های شیشه‌ای در چیدمان‌های جدید و شیک استفاده می‌شوند. برای نصب کردن این درب‌ها  لولا و چارچوب به کار می‌رود تا از استحکام لازم برخوردار باشند. درب‌های شیشه‌ای در انواع و مدل‌های گوناگون ساخته می‌شوند و شیوه باز و بسته شدن آن‌ها در مدل‌های مختلف با هم تفاوت دارد. شیشه‌ای که در این محصولات استفاده می‌شود استحکام زیادی دارد تا در مقابل باز و بسته شدن زیاد آسیب نبینند. درب‌های شیشه‌ای از نظر دستگیره، قاب و میزان مقاومت متفاوت هستند. برای خرید پارتیشن شیشه ای با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

درب هــای ریــلــی

این درب از محصولات پرکاربرد است. ماده اولیه تشکیل دهنده آن شیشه سکوریتی است و باز شدن این محصول به وسیله ریل انجام می‌شود. همچنین استفاده از دست، در باز و بسته کردن آن‌ محدود می‌باشد. حمام، قفسه‌های شیشه‌ای و پنجره‌های بزرگ از جمله موارد استفاده این درب‌های ریلی هستند. با افزایش دمای محیط روند خنک سازی در این درب‌‌ها شروع می‌شود و دمای آن را کاهش می‌دهد.

درب هــای ریــلــی اسـپـایـدر

این محصولات محیطی شیک و زیبا ایجاد می‌کند و به عنوان درب‌های داخلی ساختمان‌های اداری و تجاری به کار برده می‌شود. برای داشتن طراحی مدرن و مینیمال استفاده از این درب‌ها گزینه مناسبی است. یکی از ویژگی‌های مهم این محصول سرعت و سهولت در نصب می‌باشد و در روی دیوار‌های مختلف از جمله شیشه امکان نصب آن وجود دارد

 

درب هــای ریـلـی اتـومـاتـیـک

درب‌های ریلی اتوماتیک به روش‌های مختلف نصب می‌شوند ولی از نظر عملکرد و شکل ظاهری تفاوتی ندارند. درب ریلی اتوماتیک که در پارکینگ نصب می‌شود ابعاد کوچکی دارد به همین خاطر سبک وزن است و طول کمی دارد در نتیجه وجود یک موتور کم قدرت در این درب‌ها کفایت می‌کند. بنابراین این نوع درب قیمت کم‌تری در مقایسه با درب ریلی کارخانه‌ها دارد.

 
 
 
 

درب ریــلــی مـخـفـی

این محصولات فضایی مدرن و جذاب ایجاد می‌کنند و برای محیط‌هایی که کوچک هستند مناسب می‌باشند. جلوه بصری این محصول چشم مخاطبان را خیره می‌کند.حرکت این درب‌ها نرم و بدون صدا می‌باشد و طراحی آشپزخانه‌، اتاق نشیمن و راهروها را زیباتر می‌کند‌. استفاده بهینه از فضای موجود با استفاده از این درب‌ها امکان پذیر می‌باشد.

 

درب هــای لـولـایـی

شیشه‌ای که در تهیه این درب استفاده می‌شود، کلیر، سوپر کلیر یا شفاف است. اگر به هر علتی این درب شکست شود خطری ایجاد نمی‌کند. بنابراین محصولی ایمن است. استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. جای کمی را اشغال می‌کنند و نور را از خود عبور می‌دهند در نتیجه فضایی روشن ایجاد می‌کنند.

درب هــای لـولـایـی شـیـشـه بـه شـیـشـه

مواد اولیه مرغوب و طراحی دقیق این محصولات علت عمر طولانی آن‌ها می‌باشد. جلوه بصری زیبا و جذابی به وجود می‌آورند و در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مدل‌های تولید مختلف می‌شوند و در صورت استفاده از ابزاری خاص، به طور خودکار می‌تواند بسته شوند.

درب هــای لـولـایـی چـهـارچـوب دار

این محصولات برای مکان‌های مختلف و در اندازه و ابعاد قابل سفارشی سازی می‌باشند و از نظر سایز و ابعاد با توجه به نظر کارفرما تولید می‌شوند. درب لولایی چارچوب دار به دلیل سهولت استفاده و زیبایی‌های بصری طرفداران زیادی دارد و در محیط‌هایی با متراژ کم قابل استفاده است. استفاده از این محصول امکان دید وسیع را فراهم می‌کند.

درب هــای اسـتـپ دار

درب‌های شیشه‌ای استپ دار بدون استفاده از برق به صورت خودکار بسته می‌شوند. به این محصول درب‌های خود برگردان نیز گفته می‌شود. این محصول به دلیل بازو بسته شدن آسان و ایمن بسیار پر کاربرد می‌باشد. برای افزایش عمر مفید این محصول، رگلاژ کردن آن‌ هر۶ ماه یک باز ضروری است.

کاربرد درب شیشه ای

درب شیشه‌ ای برای مکان‌های با متراژ کم بسیار مناسب می‌باشد. محصول نامبرده در مدل‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شود. در مکان‌های مختلف تجاری، اداری و آموزشی به عنوان درب‌های داخلی و درب‌های ورودی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در ورودی بانک‌‌‌ها، تالارها، ورزشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و فرودگاه‌ها  به کار می‌رود. درب‌ های شیشه‌ای در مدل‌های رنگی و مات نیز ساخته می‌شوند. نصب پارتیشن ام دی اف نیاز به دقت، تجهیزات و مهارت لازم دارد.

مزایا و معایب درب شیشه ای 

برای این که بتوانید درب شیشه‌ای که مناسب محیط مورد نظرتان است انتخاب کنید باید در مورد مزایا و معایب آن اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید انتخابی رضایت بخش داشته باشید.

مزایا

  • محیطی زیبا و جذاب به وجود می‌آورد.
  •       نور را به داخل محیط هدایت می‌کند و روشنایی کافی در فضای مورد نظر ایجاد می‌کند.
  •       سهولت در نظافت یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته درب‌های شیشه‌ای است.
  •       مقاومت و استحکام زیادی دارد و به دلیل‌ عبور نور باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود.
  •       مشکلاتی مانند زنگ زدگی و خوردگی در این محصولات به وجود نمی آید.

معایب

  •       استفاده از برخی از مدل‌های درب شیشه‌ای نیاز به فضای زیادی دارد.
  •       در صورتی که از شیشه مرغوب در این محصولات استفاده نشود امکان شکستن آن‌ها زیاد است.
  •       چون ماده اصلی تشکیل دهنده این درب‌ها شیشه است بنابراین نیاز به تمیز کردن بیشتری دارند.
  •       این درب‌ها تنوع تولید زیادی دارند و برخی از مدل‌ها با قیمت بالایی به فروش می‌رسند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن شیشه ‌ای دوجداره می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

درب شیشه ای

قیمت درب شیشه ای

قیمت درب شیشه‌ ای تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. یکی از عوامل بسیار مهم در قیمت درب شیشه‌ای کیفیت ماده اولیه به کار رفته در آن می‌باشد مسلما هرچه شیشه مرغوب‌تری برای ساخت این محصول به کار رفته باشد باید برای تهیه آن پول بیشتری پرداخت کنید. یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت گذاری این محصول اندازه و ابعاد آن می‌باشد و هرچه اندازه بیشتری داشته باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. از طریق تماس با واحد فروش می‌توانید قیمت به روز پارتیشن شیشه ای تک جداره را به دست آورید.

خرید درب شیشه ای 

در هنگام خرید درب شیشه‌ای توجه داشته باشید که هم از نظر ظاهری زیبا باشد و هم کیفیت لازم را داشته باشد. برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها بهتر است محصول را از تولید کننده اصلی بخرید. همچنین خرید آنلاین و اینترنتی نیز سبب کاهش هزینه‌های شما می‌شود. برای تهیه این محصول مراکز و سایت‌های معتبری را انتخاب کنید که برای محصولات خود ضمانت نامه و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند. با توجه به محیط مورد نظر و بودجه‌ای که در اختیار دارید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای جلوگیری از پاشیده شدن آب به بیرون از جکوزی و وان، پارتیشن دوش انتخاب مناسبی است. 

نصب و اجرای درب شیشه ای | پارتیشن ساز

شرکت پارتیشن ساز با بهره‌گیری از دانش و مهارت کافی تاکنون پروژه‌های زیادی را در مکان‌های مختلف تجاری، اداری و مسکونی در زمینه انواع درب‌های شیشه‌ای نصب و اجرا کرده‌است. این شرکت آماده ارائه خدمت  در زمینه نصب و اجرای درب شیشه‌ای با کیفیت عالی و قیمت مناسب به همه مشتریان و طراحان داخلی می‌باشد. پارتیشن ساز طرح‌ها و ایده‌های شما را با دقت، سرعت و قیمت مناسب نصب و اجرا می‌کند. برای آشنایی بیشتر با پارتیشن شیشه ‌ای منحنی می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

این محصول کاربردهای زیادی دارد و در محیط‌های مختلف تجاری، اداری، آموزشی و درمانی به کار می‌رود.

درب‌های ریلی اسپایدر، درب‌های لولایی، درب‌های ریلی اتوماتیک از انواع مختلف درب‌های شیشه‌ای هستند.

Call Now Button