اگر قوانین برای این ایجاد شده اند که شکسته شوند، می توان برای چنین اشخاصی تشریح نمود که چه بر سر آنها خواهد آمد، همانطور که باب پراسپت، مخترع اولین سیستم پنل باز این موضوع را در کتاب"تغییرات ساده" بیان می کند. این کتاب در سال1968 منتشر شد. این کتاب بر آن است که بگوید یک دفتر چگونه می تواند باشد یا باید باشد.

*پارتیشن های ساختمان اداری :
به نظر می رسد که پارتیشن های اداری در طول عملکرد وظایف"سر پائین" باعث بهتر شدن بهره وری کارمندان از قبیل پردازش کلمه یا پرکردن کلمه می شوند اما می توانند در زمانی که کارمندان نیاز داشته باشند به صورت آزادانه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند ، مشکلات بهره وری ایجاد نمایند.در تلاشی برای بررسی این مشکل، تعدادی از شرکت ها در حال حاضر در حال ایجاد پایه میزهایی هستند که برای اصلاح نمودن نیازهای خاص هر بخش طراحی شده اند.این کارمندان که نیاز به تعامل و ارتباط باز دارند ممکن است در مکعب هایی با دیوارهای کوتاه کار کنند در حالی که افرادی که نیاز به حریم شخصی بیشتری دارند ممکن است میزهایی داشته باشند که با دیوارهای بلند آنها را احاطه بنماید .

اکشن آفیس:
اكش آفيس يك سري مبلمان طراحي شده توسط رابرت پروپست(Robert Propst) است كه توسط هرمن ميلر توليد و به بازار عرضه شد . در ابتدا ، در سال 1964 به عنوان خط توليد اكشن آفيس 1 معرفي شد و سپس توسط سري اكشن آفيس 2 جايگزين شد ، كه اين يك طراحي تاثيرگذار در تاريخ قرارداد مبلمان ( مبلمان اداري) است . سري اكشن آفيس 2 معرفي كننده مفهوم انعطاف پذيري ، فضاي كار نيمه بسته ، كه در حال حاضر به عنوان پارتيشن (cubicle) شناخته مي شود ، است . تمامي طرح هاي پارتيشن اداري به خطوط توليد اكشن آفيس هرمن ميلر برمي گردد .

*پارتيشن:
كابين بندي، ميزهاي كابين دار، كابين هاي اداري و يا پارتيشن يك فضاي كاري نيمه محصور است كه از فضاي كاري كناري بوسيله پارتيشن كه معمولا" بلنداي آن 6-5 فوت (1.5-1.8متر) است جدا شده است. هدف پارتيشن بندي اين است كه كارمندان را از مناظر و صداهاي يك فضاي كاري باز كه ممكن است تمركز آنها را به هم بزند ايزوله كند. پارتيشن ها از عناصر مدولار مانند سطوح كار،كمدهايي در بالاي سر، كشو و قفسه بندي كه مي تواند بسته به نياز كاربر تنظيم شود ،تشكيل شده است و نصب وراه اندازي آن به طور كلي توسط افراد حرفه اي انجام مي شود ولي در بعضي موارد تغييرات اجزاء مي تواند توسط كارمندان بدون آموزش خاصي انجام شود.

*اطلاعاتی در خصوص تهیه پارتیشن و مبلمان اداری:

مبلمان در روحیه بخشیدن به تیم ، تبادل اطلاعات و بازدهی اهمیت زیادی دارد. مبلمان هایی که به درستی انتخاب می شوند در تضمین چنین مواردی نقش بسزایی دارند البته فضای اداره را نیز باید درنظرگرفت. یک نمونه معمول در چیدمان و تفکیک فضای ادارات استفاده از پارتیشن می باشد. در هنگام خرید وسایل برای اداره از قبیل مبلمان اداری که شامل پارتیشن اداری هم می شود ،