پارتیشن شیشه ای با درب ام دی اف

پارتیشن شیشه ای با درب چوبی ام دی اف، فضای شیک تر و دوست داشتنی را در دکوراسیون داخلی اداری رقم می زند. ترکیب شیشه و چوب، فضاسازی فاخر را در محیط های تجاری و اداری لوکس به ارمغان آورده و از نظر عایق صدا و ایمنی عبور و مرور، وضعیت بهتری نسبت به پارتیشن شیشه ای با درب معمولی دارد.

همانطور که می دانید در صنعت ساختمان کلمه پارتیشن به محصولی اطلاق می گردد که از آن بعنوان جداکننده در فضاهای مختلف اداری و مسکونی استفاده می شود که با مواد و متریال های مختلفی همچون کناف، شیشه و ام دی اف قابل اجرا می باشد.

امروزه یکی از محبوب ترین انواع پارتیشن های اداری، پارتیشن شیشه ای فریم لس می باشد که به علت داشتن مزایای فراوانی همچون تردد حداکثر نور طبیعی در فضا و همچنین عایق مناسب صوتی و برودتی و حرارتی از محبوبیت خاصی در بین مخاطبین خود برخوردار است. پارتیشن های شیشه ای با ساختاری متشکل از شیشه های 10 میلیمتری شفاف سکوریت در قالب سازه ای از آلومینیوم طراحی و اجرا می شوند. یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای که امروزه در بین طراحان داخلی و افراد مختلف بسیار پر طرفدار شده است، پارتیشن های شیشه ای با درب ام دی اف (MDF) یا همان پارتیشن شیشه ای با درب چوبی می باشد.

پارتیشن شیشه ای با درب ام دی اف

ترکیب پارتیشن شیشه ای با ام دی اف

همانطور که می دانید در حالت نرمال پارتیشن شیشه ای به صورت دیواری از شیشه های تمام قد طراحی و تولید می گردد. تمامی ویژگی ها و ساختار کلی پارتیشن شیشه ای در پارتیشن شیشه ای با درب ام دی اف یکسان می باشد و تنها برای بالا بردن جذابیت کار و ایجاد تنوع در محیط از این ترکیب نو و خاص استفاده می شود. ترکیب شیشه و ام دی اف در کنار یکدیگر در ساختار پارتیشن اداری از نظر دید بصری جذاب و چشم نواز بوده و بسیار خلاقانه می باشد.

در واقع وقتی در دکوراسیون داخلی، ترکیبی از شیشه و چوب ام دی اف به کار رود، جذابیت بصری در محیط ایجاد شده و این شکست رنگ و تفکیک فضا با شیشه و چوب، فضاسازی دل انگیز و چشمگیری را رقم می زند. ایمنی درب چوبی ام دی اف نسبت به درب های شیشه ای معمولی هم بیش تر است و از نظر عایق صدا نیز وضعیت بهتری دارند.

پارتیشن شیشه ای با درب چوبی دارای عایق صدا بسیار بالاتری نسبت به پارتیشن شیشه ای می باشد چرا که علاوه بر بهره بردن از شیشه در ساختار کلی پارتیشن، جنس ام دی اف استفاده شده در درب پارتیشن در فضاهای اداری شلوغ و پر ازدحام دست به کار شده و شکست صدا را بهبود بخشیده و دو چندان می نماید.

درب ام دی اف 

درب ام دی اف خواص و مشخصات متفاوتی دارد. این نوع از چوب در مقابل رطوبت مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. همچنین در مقابل آفات و حشرات نیز مقاوم و ایمن است، وجود همین قابلیت‌ها و ویژگی‌ها است که باعث می‌شود بتوانید از این متریال با خیال آسوده در ساختمان سازی استفاده نمایید.

اگر به طور اصولی به ظاهر و ترکیب پارتیشن شیشه ای با درب چوبی بپردازیم به این نتیجه می رسیم که زیبایی و دوام بالایی که این نوع درب دارد و از طرف دیگر استفاده از آن در کنار شیشه‌های سکوریت باعث می‌شود که محصول نهایی کاملاً مقاوم، ایمن و قابل اعتماد باشد. پارتیشن شیشه ای با درب ام دی اف گزینه ای بسیار مناسب و محبوب در ادارات است که از آن برای جلوگیری از القا یکنواختی و سادگی در فضا و ایجاد نوآوری و جذابیت استفاده می‌شود.

پارتیشن شیشه ای

نصب پارتیشن شیشه ای با درب چوبی و ام دی اف

در اغلب مواقع روند تولید و نصب پارتیشن های شیشه ای به این صورت است که پس از بازدید اولیه از پروژه و ارائه فاکتورهای فروش مربوطه، حداکثر 72 ساعت پس از اخذ تاییدیه از کارفرما مبنی بر بررسی دقیق فضا به لحاظ آماده بودن بستر اجرای کار،  پروفیل های آلومینیوم فریم شیشه به همراه تیم نصب به محل پروژه اعزام می شوند. در ابتدا ترسیم میدانی محل قرار گیری پارتیشن ها با کمک نقشه های موجود و بهره گیری از طراح پروژه انجام می پذیرد.

پس از مشخص شدن محل دقیق پارتیشن ها پروفیل های فریم نصب می گردد تا امکان برداشت دقیق ابعاد شیشه ها میسر شود. در مرحله بعد چهارچوب درب با پروفیل های اختصاصی مجموعه پارتیشن ساز که به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار گرفته اند آماده خواهد شد. با مشخص شدن ابعاد و مشخصات دقیق پارتیشن بندی از شیشه های مورد نیاز پروژه یک ازبلت و در نهایت نقشه های آن ترسیم می گردد و برای کارخانه شیشه ارسال خواهد شد. طبق زمان بندی اعلام شده توسط کارخانه در خصوص آماده سازی و زمان تحویل، شیشه ها  بسته بندی و برای نصب به محل پروژه ارسال می گردند و پس از حمل به طبقات در محل های مورد نظر طبق اولویت نصب خواهند شد.

پارتیشن شیشه ای درب ام دی اف

در این مرحله اگر درب ها شیشه ای باشد که همزمان با سایر شیشه های پارتیشن نصب و آماده تحویل می گردند ولی در صورت نیاز به درب های چوبی می بایست درب ها طی فرآیند دیگری در کارخانه آماده سازی شده و به صورت جداگانه برای نصب ارسال شوند که بعد تکمیل مرحله اتصال شیشه ها،  درب های ام دی اف به چهارچوب مربوطه توسط لولاهای مخصوص متصل شده و قابل بهره برداری می باشند.

به علت سهولت در اجرای پارتیشن شیشه ای با درب ام دی اف یک مرحله استاندارد سازی برای درب های چوبی صورت گرفته است در این خصوص ابعادی استاندارد 209X90 برای داخل  چهارچوب درب ها بسیار ایده آل به نظر می رسد. استاندارد سازی درب های پارتیشن به این خاطر انجام گرفت تا در ابتدای سفارش پارتیشن شیشه ای با درب چوبی امکان ساخت درب ها بر اساس رنگ و مشخصات درخواستی میسر گردد و زمان اجرای پروژه به حداقل زمان ممکن تقلیل یابد.

پارتیشن شیشه ای با درب چوبی ام دی اف را می توان برای هر فضایی به کار برد و در صورتی که محل کار شما تغییر کرد، آن ها را به سادگی جدا و برای نصب به مکان جدید انتقال دارد. لذا یک بار مصرف نیست.

پارتیشن شیشه با درب چوبی
پارتیشن شیشه ای بادرب mdf
پارتیشن شیشه ای با درب چوبیی

قیمت پارتیشن شیشه ای با درب چوبی و ام دی اف

به طور کل قیمت پارتیشن به صورت متر مربع محاسبه می گردد و ارتباط مستقیم با متراژ دقیق فضای شما دارد که پس از اعلام متراژ توسط کارفرما یا بازید از پروژه و برداشت نقشه محیط توسط کارشناس مربوطه قابل محاسبه و ارزیابی می باشد. قیمت پارتیشن شیشه ای با درب ام دی اف متفاوت تر از پارتیشن شیشه ای با درب شیشه ای می باشد چرا که در آیتم هایی همچون نوع ام دی اف مصرفی (ایرانی یا وارداتی) در ساختار درب و همچنین قیمت یراق آلات درب امکان انتخاب بیشتری دارید تا به قیمت دلخواه خود نزدیک تر شوید.
ما به شما توصیه می کنیم که در انتخاب یراق آلات درب دقت کافی نمایید چرا که کیفیت یراق آلات انتخابی شما بر عملکرد درب و پارتیشن شیشه نصب شده در فضا تاثیر فراوانی دارد. در صورت استفاده از یراق آلات بی کیفیت در ساختار پارتیشن خود به دردسر افتاده و نیاز به تعویض و تعمیر یراق آلات یا حتی درب پارتیشن شما در آینده بیشتر خواهد شد و بایستی هزینه گزافی بابت آن بپردازید.

لذا با توجه به روند صعودی قیمت ها در بازار ایران عصر 1400، در اسرع وقت نسبت به سفارش و خرید پارتیشن شیشه ای درب ام دی اف اقدام کنید.

پارتیشن بادرب ام دی اف
پارتیشن بادرب چوبی

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای با درب چوبی و MDF

در سالیان اخیر استفاده از پارتیشن های شیشه ای در جداسازی فضاهای اداری و مسکونی بسیار باب شده است. به طور کلی زمانی از شیشه برای تفکیک محیط پیرامون خود استفاده می کنیم که خواهان گسترده تر شدن دید محیطی و عبور بی واسطه نور طبیعی باشیم.
با این حال برخی افراد هستند که با توجه به شرایط خاص یا کاربری های متفاوت فضای جاری خود به محدود کردن دید محیطی احتیاج دارند به طور مثال در کلوزت روم فضاهای مسکونی یا اتاق کنفرانس شرکت و سازمان های بزرگ که این امر با پیشرفت علم و تکنولوژی و وجود محصولاتی همچون استیکر پارتیشن شیشه ای مات کن، شیشه های سند بلاست، شیشه های هوشمند و… در بازار که هر کدام ویژگی ها و قیمت های مربوط به خود را دارند مرتفع گردیده است.
طراحی و تولید پارتیشن شیشه ای با درب ام دی اف یا درب چوبی دارای مزایای فراوانی می باشد که در ذیل به اختصار به آنها اشاره شده است.
– قیمت مناسب
– عایق صوتی مناسب
– تنوع در انتخاب نوع و رنگ بندی ام دی اف
– تنوع در انتخاب نوع و رنگ بندی یراق آلات درب
– امکان سیم کشی داخل درب برای سیستم های کنترل تردد

مجموعه پارتیشن ساز با سالها تلاش متمادی و تجربه فراوان در زمینه طراحی و تولید انواع پارتیشن های اداری موفق به عرضه این محصول با کیفیت شده است. بدین منظور می توانید جهت مشاوره و ثبت سفارش در خصوص پارتیشن شیشه ای با درب ام دی اف یا درب شیشه با کارشناسان زبده ما تماس حاصل فرمایید.

پارتیشن شیشه ای ام دی اف
پارتیشن شیشه ای با درب ام دی اف
پارتیشن با درب چوبی
پارتیشن شیشه ای بادرب چوبی
پارتیشن شیشه ای با درب امدیاف
پارتیشن با درب چوبی ام دی اف

سوالات متداول

نصب پارتیشن شیشه ای با درب ام دی اف در طراحی دکوراسیون داخلی اداری، فضایی شیک و جذاب را به تصویر می کشد و تفکیک فضاها برای ارباب رجوع و پرسنل، آسان تر و سریع تر می شود. چون نوع و رنگ بندی ام دی اف توسط مشتری انجام میشود، می تواند با مشاوره با کارشناسان پارتیشن ساز، بهترین طرح و رنگ را انتخاب تا طراحی باشکوه و فاخر را برای دکوارسیون اداری رقم بزند. پارتیشن شیشه ای با درب ام دی اف، دکوراسیون داخلی محل کار شما را متفاوت و شکیل خواهد کرد

بله. امکان نصب تجهیزات هشدار دهنده و کنترل تردد و رفت و آمد مراجعه کننده و پرسنل روی درب ام دی اف در پارتیشن شیشه ای، وجود دارد. چرا که امکان سیم کشی داخلی درب برای سیستم های کنترلی و نظارتی کارفرما در دسترس است و مانعی از این لحاظ وجود ندارد.

خیر. نصب پارتیشن شیشه ای با درب MDF گران تر از نصب پارتیشن شیشه ای با درب شیشه ای استیکر دار یا سندبلاست است. با این حال، در جلوه گری فضای دکوراسیون اداری ، تاثیر چشمگیری دارد.

با توجه به وضعیت تورمی ماهانه در کشور، در صورتی که تصمیم به نصب پارتیشن شیشه ای با درب معمولی یا ام دی اف در دکوراسیون اداری خود گرفته اید، در اسرع وقت برای صرفه جویی در هزینه ها، با کارشناسان پارتیشن ساز تماس بگیرید. قیمت روز پارتیشن شیشه ای با درب چوبی ام دی اف، به متراژ دقیق فضای اداری شما و نوع یراق الات و کیفیت ان دارد. قیمت پارتیشن شیشه ای با درب ام دی اف متفاوت تر از پارتیشن شیشه ای با درب شیشه می باشد چرا که در آیتم هایی همچون نوع ام دی اف مصرفی (ایرانی یا وارداتی) در ساختار درب ، تفاوت هایی وجود دارد. برای کسب اطلاعات تکمیلی از طریق فرم ارتباط با ما، با کارشناسان تماس بگیرید.

کارفرما بایستی اندازه و عکس مکانی که قصد نصب پارتیشن شیشه ای دارد، به کارشناسان پارتیشن ساز اعلام کند. در صورت نیاز، بازدید اولیه از پروژه انجام و برآورد کلی قیمت اعلام می شود. پس از تاییدیه کارفرما نسبت به آماده بودن فضا، نقشه های کار با هماهنگی کارفرما آماده و پروفیل های آلومینیوم فریم شیشه توسط نصابان، به محل پروژه ارسال می شود. بعد از مشخص شدن محل دقیق پارتیشن ها، پروفیل های فریم نصب می گردد تا امکان برداشت دقیق ابعاد شیشه ها امکان پذیر گردد. گام بعدی، چهارچوب درب با پروفیل های اختصاصی مجموعه پارتیشن ساز که به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار گرفته اند آماده و شیشه های اماده نصب می شود.

Call Now Button