پارتیشن شیشه ای نیویورکی

استفاده از پارتیشن در فضاهای اداری امروزه یکی از بهترین راهکارها برای تفکیک فضای کاری است. نمونه های مختلفی  از پارتیشن در بازار موجود است که هر کدام از آن ها ویژگی های خاصی دارند. در این میان پارتیشن  شیشه ای توانسته اند با تنوع بالای خود توجه دسته گسترده ای مشتریان را به خود جلب کنند. یکی از جدیدترین این محصولات پارتیشن شیشه ای نیویورکی یا پارتیشن شیشه ای وینتیج است. از آنجایی که پارتیشن نیویورکی یکی از محصولات جدید در بازار است. در ادامه قصد داریم بیشتر در خصوص پارتیشن شیشه ای وینتیج یا نیویورکی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

partition newyork

کجا از پارتیشن شیشه ای وینتیج استفاده می شود؟

امروزه استایل وینتیج به دلیل آرامشی که می تواند در محیط بوجود بیاورد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر آرامش این پارتیشن ها دارای ظاهری زیبا و شیک هستند که حال و هوایی جذاب به محیط مورد نظر شما می دهند. در سال های اخیر که شاهد افزایش استقبال از سبک مینیمال در طراحی بودیم، سادگی از اهمیت بالاتری برخوردار شد. اما مینیمالیسم دارای جلوه ای بسیار مدرن است و همین باعث می شود افرادی که علاقه به طراحی کلاسیک و قدیمی تر دارند، به دنبال روش ها و سبک های دیگری باشند.

پارتیشن شیشه ای نیویورکی برای این افراد گزینه بسیار مناسبی است و می تواند انتظارات آنها را به خوبی برآورده کند. پس به این صورت می توان گفت که پارتیشن شیشه ای وینتیج از آنجا مورد توجه قرار گرفت که تولید کنندگان کمبود محصولی با حال و هوای قدیمی در بازار را حس کردند و به این نیاز مشتریان خود پاسخ دادند.

پارتیشن شیشه ای نیویورکی چیست؟

پارتیشن شیشه ای نیویورکی اصطلاحا به نمونه ای خاص از پارتیشن شیشه ای گفته می شود که حس و حالی قدیمی را به فضای شما می تواند ببخشد. در پارتیشن های شیشه ای جدید و مدرن می بینیم که میزان استفاده از متریال گوناگون به جز شیشه تا حد امکان کاهش می یابد. اما در پارتیشن شیشه ای وینتیج روند کار متفاوت خواهد بود و تولید کنندگان به دنبال این هستند که از طراحی مدرن فاصله بگیرند.

وجود جزئیات بالا مانند قاب بندی های خلاقانه، استفاده از شیشه هایی که دارای تم رنگی خاصی باشند و توجه به کارایی آنها (مانند درب، پنجره و بدنه پارتیشن) از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل مشتریانی که به دنبال خرید پارتیشن شیشه ای نیویورکی هستند بهتر است سراغ تولید کنندگانی بروند که از متریال باکیفیت برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. از طرفی ظرافت تولید این پارتیشن ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و روی نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی می گذارد.

partition newyork2

نحوه اجرای پارتیشن شیشه ای نیویورکی چگونه است؟

تا اینجای کار از سایر جزئیاتی که در مورد پارتیشن شیشه ای وینتیج گفته ایم می توان نتیجه گرفت که  روند اجرای آنها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به یاد داشته باشید این پارتیشن ها تم کلاسیک و حال و هوای قدیمی به فضای کاری مورد نظر شما می دهند. از همین رو قبل از انتخاب و نصب آنها باید فضای کاری خود را بررسی کنید و ببینید که آیا این کار با سایر پارامترهای مربوط به طراحی داخلی دفتر کاری شما همخوانی دارد یا خیر.

در پارتیشن های شیشه ای نیویورکی برای داشتن امنیت کافی می بایست ساختار یکپارچه پارتیشن حفظ شود به همین خاطر این پارتیشن ها در ابتدا به صورت فریم لس تولید و نصب می شوند سپس برای تبدیل شدن به پارتیشن وینتیج از یک سری پروفیل های آلومینیوم ظریف برای نصب بر روی شیشه های پارتیشن کمک گرفته می شود. اینطور می توانید علاوه بر حال و هوای استایل وینتیج در پارتیشن شیشه ای نیویورکی از سادگی طراحی مینیمال در فضای اداری خود به صورت همزمان بهره مند شوید.

partition newyork3

نکات مهم در زمینه طراحی پارتیشن شیشه ای نیویورکی

در ادامه این قسمت نکاتی را با شما در میان می گذاریم که کمک می کند بتوانید در زمان نصب پارتیشن شیشه ای وینتیج تصمیم گیری بهتری داشته باشید و در نهایت به نتایج مناسبی برسید.

به ظرافت توجه ویژه داشته باشید

دقت داشته باشید که ظرافت یکی از اصول بسیار مهم در زمان اجرای پارتیشن شیشه ای نیویورکی است. در صورتی که نصاب یا مجموعه تولید کننده این محصولات در زمان تولید و نصب دقت و ظرافت کافی به خرج ندهد، قطعا نتیجه نهایی رضایت مشتری را جلب نخواهد کرد.

استفاده از پروفیل های با کیفیت

نوع پروفیل استفاده شده برای پارتیشن شیشه ای نیویورکی از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که این موضوع علاوه بر آن که کیفیت نهایی کار را تحت تاثیر قرار می دهد باعث می شود تا استحکام بخش های مختلف پارتیشن نیز به خوبی تامین شود.

به روند توزیع نور در فضا توجه داشته باشید

فردی که قصد طراحی پارتیشن شیشه ای وینتیج را دارد باید به یاد داشته باشید که بدون نوردهی خوب، روند پارتیشن بندی مناسب نیست! این که نور به خوبی در بخش های مختلف فضای کاری پخش شود یکی از اهداف مهم پارتیشن شیشه ای منزل است. به همین دلیل طراح باید همین موضوع را در دستور کار خود قرار داده در تمامی مراحل به آن توجه داشته باشد.

پارتیشن شیشه ای وینتیج کجا کاربرد دارد؟

بیشترین استفاده از پارتیشن شیشه ای نیویورکی یا وینتیج در ساختمان های اداری و محیط ها کار حرفه ای است. اما ظاهر زیبا و صمیمی آنها باعث شده تا امکان استفاده از آن در منازل مسکونی، ساختمان های تجاری و… نیز وجود داشته باشد. استایل وینتیج در سالهای اخیر بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته و حتی وقتی با سایر عناصر دارای حال و هوای وینتیج ترکیب شود می تواند نتیجه بسیار مناسبی داشته باشد. خوشبختانه امروزه با توجه به اینکه دسترسی به انواع متریال گوناگون آسان شده و تجهیزات کاربردی نیز برای تولید این پارتیشن ها در دسترس تولیدکنندگان قرار دارند، امکان تولید پارتیشن شیشه ای وینتیج برای انواع مکان ها وجود دارد و می تواند انتخاب هوشمندانه ی باشد.

 

Call Now Button