مقالات

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Inactive
 

یکی از محصولات بسیار کاربردی در صنعت ساختمان پارتیشن اداری است. از پارتیشن اداری که انواع مختلفی دارد، می‌ توان برای جداسازی فضا و محیط‌ های کاری مانند دفاتر کار، ادارات، آموزشگاه‌ ها و ... استفاده نمود. پارتیشن اداری محیط دفتر کار را زیبا می‌ کند و باعث ایجاد فضاهای خصوصی برای حفظ حریم شخصی می‌ شود. اگر شما هم قصد دارید از پارتیشن اداری برای محیط و فضاهای دفتر کار خود استفاده کنید، با ما همراه باشید. در این مقاله از پارتیشن ساز قصد داریم نکاتی راجب خرید این محصول کاربردی ارائه دهیم.

مهمترین نکات خرید پارتیشن اداری برای دفتر کار

خیلی از افراد دوست دارند محیط کار شیک و کاربردی داشته باشند و فضای دفتر کار خود را تقسیم بندی کنند، از این رو استفاده از پارتیشن اداری گزینه‌ ای بسیار مناسب می‌ باشد. قبل از خرید پارتیشن اداری باید به مواردی توجه کنید و نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب و خریدی خوب داشته باشید. مهمترین نکات خرید پارتیشن اداری به شرح زیر است:

  1. کاربرد و هدف استفاده از پارتیشن اداری
    قبل از انجام هر کاری شما باید هدف و مقصود خود را از جداسازی فضای دفتر کار مشخص کنید. باید بدانید که این پارتیشن را برای جداسازی فضای کارمندان لازم دارید و یا برای جداسازی اتاق مدیریت. زمانی که نوع کاربرد و استفاده پارتیشن مشخص باشد، می‌توانید بهترین و مناسبترین آن را انتخاب و خریداری نمایید.
  2. نوع و جنس پارتیشن اداری
    یکی از موارد مهم انتخاب نوع پارتیشن است. شما با توجه به کاربرد و همچنین محیط کار خود باید مناسب ترین جنس را انتخاب کنید. از انواع پارتیشن می‌ توان به پارتیشن شیشه ای فریم لس، پارتیشن اداری چوبی، پارتیشن با جنس آلومینیوم و پارتیشن MDF اشاره کرد. برای مثال اگر قصد دارید محیط و فضاهای دفتر کار خود را برای کارمندان جداسازی کنید و همزمان بر کار آنها نیز نظارت کنید پارتیشن شیشه ای می‌ تواند بهترین گزینه باشد. پارتیشن شیشه ای اداری این امکان را می‌ دهد که یک فضای خصوصی ایجاد گردد و مدیران نیز بتوانند رفتار و حرکات کارمندان را ببینند.
    همچنین اگر می‌ خواهید فضایی خصوصی‌ تر و بدون دید ایجاد کنید، می‌ توانید از پارتیشن اداری شیشه ای مات و یا پارتیشن‌ های آلومینیوم و ام دی اف بهره بگیرید.
  3. ابعاد و اندازه پارتیشن اداری
    قبل از خرید پارتیشن اداری باید از اندازه دقیقی که مورد نیاز شما است باخبر باشید. ابتدا باید محیط و فضایی که قرار است جداسازی شود را اندازه بگیرید و سپس با توجه به تعداد فضاهای مورد نیاز و ابعاد اتاق پنل‌ هایی با اندازه درست خریداری کنید. به خاطر اینکه دفاتر کار از اندازه و فضاهای متفاوتی نسبت به یکدیگر برخوردارند بهتر است با کارشناسان این حوزه مشورت کنید و از آنها برای اندازه گیری دقیق کمک بگیرید.
  4. طرح و رنگ پارتیشن اداری
    یکی از موارد مهم در خرید پارتیشن اداری برای محیط و فضاهای دفتر کار انتخاب طرح و رنگ درست و مناسب است. طرحی که برای پارتیشن اداری انتخاب می‌ کنید، باید با محیط کار، رنگ دیوارها، تجهیزات، مبلمان و سایر المان‌ ها و فاکتورهای حاضر در محل همخوانی داشته باشد. انتخاب طرح و رنگ درست باعث افزایش زیبایی و جذابیت محیط کار شما خواهد شد. این زیبایی و جذابیت هم در مخاطبان و مراجعان تاثیر گذار است و هم باعث ایجاد حس خوب و آرامش بخش برای کارمندان می‌ گردد.
  5. نوع کسب و کار
    نوع کسب و کار شما تا حد زیادی می‌ تواند در انتخاب و خرید پارتیشن اداری تاثیر گذار باشد. برای مثال یک شرکت تبلیغاتی باید از پارتیشن‌ هایی با طرح‌های رنگی و متناسب با بحث تبلیغات استفاده کند. شرکت‌ های خصوصی مانند شرکت‌های بازرگانی می‌ توانند جداسازی فضای دفتر کار خود را متناسب با دیزاین و دکوراسیون داخلی خود در نظر بگیرند و از پارتیشن‌ های شیشه ای استفاده کنند.
    یا اگر شرکت شما تامین کننده محصولات و کالاهای چوبی است، می‌ توانید از پنل‌ های چوبی با طرح و نقش‌های زیبا برای پارتیشن بندی فضای دفتر کار استفاده نمایید.
  6. نوع قرارگیری پارتیشن اداری
    مدل قرار گرفتن پنل‌ های پارتیشن می‌ تواند تاثیر زیادی در انتخاب آنها داشته باشد. شما باید با توجه به فضایی که در اختیار دارید، بهترین مدل را انتخاب کنید تا به نحوی درست قرار بگیرند و کاربردی و جذاب باشند. برای مثال می‌ توانید از پنل‌ های شیشه ای، پارتیشن‌ های آکاردئونی، کشویی، ریلی و ... استفاده کنید.

مجموعه پارتیشن ساز با سال‌ ها فعالیت در زمینه طراحی و اجرای پارتیشن‌ های اداری آماده ارائه خدمات به شما دوستان و همکاران عزیز می‌ باشد. برای نصب انواع پارتیشن اداری برای محیط و فضاهای دفاتر کار خود با کارشناسان تخصصی ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و بازدید رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

سوالات متداول راجب خرید پارتیشن اداری برای محیط و فضاهای دفاتر کار

ممکن است برای افرادی که قصد دارند محیط دفتر کار خود را با پارتیشن‌ های اداری جداسازی کنند، سوالاتی پیش آید. در این بخش به بررسی متداول‌ ترین و پرتکرارترین سوالات در این زمینه به همراه پاسخ هایشان می‌ پردازیم.

قیمت پارتیشن اداری چقدر است؟

قیمت پارتیشن اداری با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌ شود. هزینه نصب پارتیشن اداری، نوع و جنس، طرح و رنگ، ابعاد و اندازه، برند تولید کننده و ... از مهمترین این عوامل به شمار می‌ روند.

بهترین پارتیشن اداری برای دفاتر کار کدام است؟

از انواع پارتیشن می‌ توان برای جداسازی محیط و فضاهای دفاتر کار استفاده نمود. بهترین نوع پارتیشن اداری آن است که همخوانی و سازگاری خوبی با دیگر بخش‌ های دکوراسیون داشته باشد و از نظر استفاده کاربردی باشد. امروزه استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای بخاطر زیبایی ظاهری و کاربرد نظارت بر کارمندان در محیط‌ های کار بسیار استفاده می‌شود.

مزایای پارتیشن اداری برای محیط و فضاهای دفاتر کار چیست؟

از مهمترین مزایای پارتیشن‌ ها می‌ توان به ایجاد حریم خصوصی، جلوگیری از سر و صدا و آلودگی های صوتی، زیبایی محیط، قیمت مناسب، حرفه‌ای جلوه دادن فضای کاری و ... اشاره نمود.

نصب پارتیشن اداری چگونه است؟

نصب پارتیشن اداری با توجه به نوع و جنس و همچنین ابعاد و اندازه پنل‌ ها صورت می‌ گیرد. طریقه نصب پارتیشن شیشه ای اداری با نصب پارتیشن چوبی یا آلومینیومی متفاوت است. برای نصب هر مدل پارتیشن اداری نیاز به تجهیزات و لوازم جانبی مخصوص به خود است.

پارتیشن اداری قابلیت جابجایی دارد؟

پارتیشن‌ های اداری را می‌توانید در صورت نیاز جابجا کنید. قابلیت جابجایی این جداکننده‌ های فضا و محیط کار آسان و راحت است و می‌ توانید برای جابجایی از کارشناسان و نصابان مجرب در این زمینه کمک بگیرید.