مقالات

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

استفاده از پارتیشن اداری ارزان یک راهکار مناسب و مقرون به صرفه برای ایجاد فضاهای مختلف در محیط کار است. مدیرانی که قصد دارند در فضای اداری مجموعه خود بخش‌ های مختلفی برای کارمندان ایجاد کنند، می‌ توانند از پارتیشن های اداری ارزان بهره بگیرند. همچنین پارتیشن اداری می‌ تواند برای جداسازی اتاق مدیریت از سایر بخش‌ ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

برای خرید پارتیشن ارزان اداری باید یکسری نکات مورد توجه واقع شوند. اگر شما هم قصد دارید برای فضاسازی محل کار خود از پارتیشن اداری ارزان استفاده کنید، پیشنهاد می‌ کنیم این مقاله از پارتیشن ساز را تا انتها مطالعه نمایید.

راهنمای خرید پارتیشن اداری ارزان

پارتیشن های اداری که دارای انواع مختلفی مانند پارتیشن شیشه ای، پارتیشن آکاردئونی، پارتیشن متحرک، پارتیشن فریم لس و ... هستند، محصولات جدیدی در صنعت ساختمان به شمار می‌ روند که امروزه استفاده از آنها بسیار رواج یافته است. این محصولات به نوعی دیوار کاذب هستند که می‌ توانند فضاهای مختلفی ایجاد کنند. آن دسته از مدیرانی که می‌ خواهند برای محیط اداری و کاری خود پارتیشن ارزان تهیه کنند، قبل از خرید، باید مواردی را مورد توجه و بررسی قرار داده تا بتوانند بهترین و مناسبترین پارتیشن را انتخاب نمایند. مهمترین نکات راهنمای خرید پارتیشن اداری ارزان به شرح زیر است:

  1. نوع فعالیت اداره یا مجموعه و کسب و کار
    یکی از مهمترین مواردی که با توجه به آن پارتیشن اداری باید خریداری شود، نوع فعالیت مجموعه است. شما باید با توجه به کسب و کار خود مناسب ترین پارتیشن اداری را انتخاب نمایید. برای جداسازی محیط کار و ایجاد فضاهای جدید باید طبق زمینه فعالیت شرکت، طرح، رنگ، نوع و اندازه پارتیشن اداری ارزان را مشخص نمایید. اگر پارتیشن اداری شما مناسب کارتان نباشد، هم زیبایی ظاهری نخواهد داشت و هم هزینه زیادی صرف آن می‌ شود که بدون نتیجه دلخواه است.
  2. ابعاد و اندازه محیط کار
    قبل از خرید پارتیشن اداری ارزان باید محیط و فضایی که قرار است پارتیشن در آن نصب گردد، به دقت اندازه گیری کنید. اندازه گیری درست باعث می‌ شود از هزینه‌ های اضافی و بیهوده جلوگیری گردد.
  3. طرح و رنگ پارتیشن
    از دیگر موارد مهم در انتخاب پارتیشن اداری ارزان توجه به طرح و رنگ آن است. اگر می‌ خواهید فضای کاری شما با پارتیشن‌ های مختلف علاوه بر جداسازی از زیبایی و جلوه خوبی بهره مند شود، باید در انتخاب طرح و رنگ پارتیشن دقت ویژه‌ ای داشته باشید. شما باید متناسب با دکوراسیون داخلی مجموعه خود و با توجه به دیگر وسایل موجود مانند مبلمان، میز کار، رنگ دیوارها، کفپوش و ... پارتیشن اداری ارزان را سفارش دهید تا یک هماهنگی زیبایی به وجود آید و محیط جذاب تر شود.
  4. نوع پارتیشن
    پارتیشن اداری دارای انواع مختلفی است که از جنس‌ های متفاوتی ساخته می‌ شوند. متریال‌ هایی که در پارتیشن‌ ها به کار می‌ روند، شامل شیشه، چوب، آلومینیوم، پارچه، چرم و MDF است. برای داشتن یک پارتیشن اداری ارزان باید جنسی را انتخاب کنید که هزینه و قیمت کمتری دارد. برای مثال پارتیشن چوبی قیمت بالایی دارد اما در مقابل آن پارتیشن با جنس MDF یک پارتیشن ارزان اداری به شمار می‌ رود.
    اگر پارتیشن شما شیشه‌ ای باشد، با توجه به نوع شیشه آن هزینه و قیمت متفاوت است. شیشه‌ های معمولی قیمت مناسب تری دارند اما اگر بخواهید از شیشه‌ های هوشمند استفاده نمایید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. همچنین ثابت یا متحرک بودن پارتیشن نیز تاثیر زیادی در هزینه و قیمت آن دارد. معمولا پارتیشن‌ های ثابت که نیاز به چرخ و ریل و لوازم جانبی دیگر برای حرکت و جابجایی ندارند، به عنوان پارتیشن اداری ارزان محسوب می‌ شوند.
  5. هدف استفاده از پارتیشن
    شما قبل از خرید پارتیشن اداری باید هدف استفاده از آن را مشخص کنید. اینکه می‌ خواهید با پارتیشن اتاق مدیریت را از بخش کارمندان جدا کنید و یا فضاهای جدیدی کاری ایجاد نمایید و یا ... . زمانی که کاربرد و نوع استفاده پارتیشن اداری مشخص شود دیگر از صرف هزینه‌ های اضافی جلوگیری بعمل می‌ آید.
  6. اندازه و ابعاد پارتیشن
    از دیگر موارد مهم در انتخاب و خرید پارتیشن اداری ارزان اندازه و ابعاد آن است. اگر قصد دارید با هزینه‌ ای متعادل فضاهای جدیدی در محیط کاری خود ایجاد نمایید، باید پارتیشن با ابعاد مناسب انتخاب کنید. پارتیشن‌ هایی که پنل‌های آنها از ابعاد بزرگتری برخوردارند، به خاطر مصرف بیشتر متریال و مواد اولیه و تجهیزات جانبی هزینه و قیمت بالاتری نیز دارند.

مجموعه پارتیشن ساز با سال‌ ها فعالیت در زمینه طراحی و اجرای پارتیشن‌ های اداری آماده ارائه خدمات به شما دوستان و همکاران عزیز می‌ باشد. برای نصب انواع پارتیشن اداری برای محیط و فضاهای دفاتر کار خود با کارشناسان تخصصی ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و بازدید رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

سوالات متداول

قطعا برای شما و یا کسانی که می‌ خواهند از پارتیشن اداری ارزان برای زیبایی و ایجاد محیطی جذاب و کاربردی در مجموعه کاری خود استفاده کنند، سوالاتی در این زمینه پیش خواهد آمد. در این بخش به بررسی پرتکرارترین و متداول‌ ترین سوالات درباره پارتیشن اداری ارزان می‌ پردازیم. امیدواریم پاسخ به این سوالات بتواند به انتخاب مناسب‌ ترین پارتیشن کمک کند.

مزایای پارتیشن اداری ارزان چیست؟

جلوگیری از سر و صدا، زیباسازی فضای اداری، قیمت مناسب، جذابیت محیط کار، ایجاد حریم خصوصی و امکان نظارت مدیران بر کارمندان از مهمترین مزایای پارتیشن اداری ارزان به شمار می‌ روند.

از پارتیشن اداری ارزان در چه مکان‌ هایی می‌ توان استفاده کنید؟

شما می‌ توانید از پارتیشن اداری اقتصادی و ارزان برای ایجاد فضایی زیبا و کاربردی در محیط‌ های مختلف مانند ادارات، شرکت‌ های خصوصی، سازمان‌ ها، فروشگاه‌ های تجاری، دفاتر کار و ... استفاده کنید.

قیمت پارتیشن اداری ارزان چقدر است؟

عوامل مختلفی در تعیین قیمت پارتیشن اداری اقتصادی تاثیرگذارند. از مهمترین این عوامل می‌ توان نوع و جنس پارتیشن، ابعاد و اندازه پارتیشن، طرح و رنگ پارتیشن، برند تولید کننده، ابعاد و متراژ محیط کار و ... نام برد.

نصب پارتیشن اداری ارزان چقدر طول می‌ کشد؟

مدت زمان نصب پارتیشن اداری مقرون به صرفه و قیمت مناسب با توجه به نوع پارتیشن و ابعاد و متراژ محیط مشخص می‌ شود. اما معمولا برای فضاهای اداری بین 3 الی 7 روز زمان برای نصب پارتیشن نیاز است.

پارتیشن اداری ارزان را از کجا بخریم؟

شرکت‌ ها و مجموعه‌ های مختلفی وجود دارند که در زمینه طراحی و اجرای پارتیشن های اداری با قیمت مناسب فعالیت می‌ کنند. یکی از معتبرترین این شرکت ها پارتیشن ساز است که از تیمی حرفه‌ ای برخوردار می‌ باشد و با قیمتی متعادل و اقتصادی می‌ تواند هر طرحی از پارتیشن اداری را برای شما اجرا نماید.