انواع آپشن‌های پارتیشن اداری شیشه ای و مزایای آن

در عصر حاضر، طراحی و اجرای فضاهای اداری به یک هنر تبدیل شده است که توانمندی‌های فنی و ذهنی خلاقانه را در کنار هم جای می‌دهد. یکی از ابزارهایی که در طراحی فضاهای اداری به‌کار می‌رود، پارتیشن اداری شیشه‌ای هستند. این آپشن‌ها با استفاده از شیشه به عنوان جداکننده، فضاهای باز و شفافیت را فراهم می‌کنند که به کاربران احساس راحتی و انعطاف‌پذیری می‌دهد. برای مطالعه بیشتر در زمینه انواع پارتیشن های اداری شیشه ای با پارتیشن ساز همراه باشید.

پارتیشن های اداری

انواع آپشن‌های پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن‌ها از پرکاربردترین تفکیک کننده‌هایی هستند که برای جدا کردن محیط‌های مختلف به کار می‌روند. مزایای مهم این تجهیزات کاهش هزینه‌های مصالح ساختمانی است،همچنین نصب آسانی دارند. پارتیشن اداری شیشه‌ای بسیار کاربردی می‌باشد و این امکان را فراهم می‌سازد که کارمندان در محیط آرام  با حفظ حریم شخصی خود فعالیت‌ها‌ی کاری را انجام دهند.

آپشن‌های پارتیشن اداری شیشه‌ای تنوع بالایی دارند و هر کدام از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند. پارتیشن شیشه‌ای اداری دو جداره، تک جداره، دارای پروفیل آلومینیومی و MDF از آپشن‌های معروفی هستند که در ادارات بیشتر به کار گرفته می‌شوند.

پارتیشن اداری شیشه ای دوجداره

پارتیشن شیشه‌ای دوجداره از شیشه‌های دو لایه ساخته می‌شود و بسیار مقاوم است. این پارتیشن‌ها در برابر ضربات فیزیکی و فشار‌های مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. پارتیشن‌های شیشه‌ای اداری به صورت متنوع تولید می‌شوند و در مدل‌های مختلف در دسترس هستند. این پارتیشن‌ها به آسانی نصب می‌شوند و برای نگهداری آن‌ها ستون یا تکیه گاه خاصی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. در این نوع پارتیشن‌ها از یرق آلاتی مانند کرکره و پرده استفاده می‌شود.

پارتیشن‌های دو جداره قابلیت‌های مختلفی دارند برای مثال کابل‌ها از فضاهای بین پانل‌ها‌ی آن‌ها عبور می‌کنند. این پارتیشن‌ها عایق صدای خوبی هستند و از پخش صدا در واحد‌های دیگر جلوگیری می‌کنند. ضخامت پارتیشن‌های شیشه ای دو جداره ۱۲ الی ۲۶ میلی متر است اما در ضخامت‌های دیگر نیز قابل تولید می‌باشند. شرکت پارتیشن ساز پارتیشن های شیشه ای دوجداره را با لاین نوری طراحی میکند. برای سفارش طراحی پارتیشن شیشه ای دوجداره با لاین نوری با شماره های موجود در سایت با ما در تماس باشید.

نمونه کار پارتیشن شیشه ای دوجداره با لاین نوری

پارتیشن شیشه‌ای تک جداره

پارتیشن شیشه‌ای تک جداره یکی دیگر از آپشن‌های اداری می‌باشد که از یک لایه تولید می‌شود. این پارتیشن‌ها مانند نوع دو جداره مقاوم نیستند و آسیب پذیر می‌باشند. پارتیشن‌های تک جداره به علت داشتن وزن سبک به آسانی قابل جابجایی هستند. همچنین تنوع پایینی دارند و در مقایسه با نوع دو جداره کمتر در ادارات استفاده می‌شوند. قیمت این نوع پارتیشن‌ها مقداری ارزان‌تر است چون بدون کرکره و یرق آلات هستند. پارتیشن اداری تک جداره مقاومت چندان زیادی ندارد و عایق صدای مناسبی نیست.

پارتیشن شیشه ای نیویورکی

پارتیشن شیشه ای نیویورکی اصطلاحا به یک نمونه خاص از پارتیشن‌های شیشه‌ای اشاره دارد که قادر به ایجاد حس و حالی قدیمی و زیبا در فضای شما میشود. در پارتیشن‌های شیشه‌ای جدید و مدرن، مشاهده می‌شود که استفاده از متریال‌های مختلف به جز شیشه به حداقل کاهش می‌یابد. با این حال، در پارتیشن شیشه‌ای وینتیج ، روند تولید با چالش‌های متفاوتی روبرو خواهد بود و تولیدکنندگان در تلاشند که از طراحی‌های مدرن فاصله بگیرند.

در طراحی پارتیشن وینتیج مواردی از اهمیت زیادی برخوردارند، از جمله قاب‌بندی‌های خلاقانه، استفاده از شیشه‌های دارای تم رنگی خاص و توجه به درها، پنجره‌ها، و بدنه پارتیشن. بنابراین، مشتریانی که به دنبال پارتیشن شیشه‌ای نیویورکی هستند، بهتر است به تولیدکنندگانی مراجعه کنند که از متریال باکیفیت برای تولید محصولاتشان استفاده می‌کنند. همچنین، ظرافت در تولید این پارتیشن‌ها نیز بسیار اهمیت دارد و تأثیر قابل توجهی بر نتیجه نهایی کار دارد. شما میتوانید از طریق سایت پارتیشن ساز نمونه کار های پارتیشن نیویورکی را مشاهده نمایید.

partition newyork3

پارتیشن اداری شیشه ای دارای پروفیل آلومینیومی

پارتیشن با پروفیل آلومینیومی یکی از پرکاربردترین آپشن‌های اداری می‌باشد که با بهره گیری از آن می‌توان فضاهای مدرن و جذابی را خلق کرد. این پارتیشن‌ها نور را از خود عبور می‌دهند و آن را در فضا منتشر می‌سازند. بنابراین در صرفه جویی مصرف انرژی مؤثر هستند. پارتیشن‌های دارای پروفیل آلومینیومی با داشتن ویژگی‌های عالی قیمت مناسبی دارند. شما میتوانید از طریق همین سایت نسبت به خرید انواع پروفیل پارتیشن شیشه ای اقدام نمایید.

پارتیشن اداری چوبی

پارتیشن شیشه‌ای اداری MDF

برای تولید این نوع پارتیشن  اداری از مواد چوبی مانند MDF بهره می‌برند. پارتیشن ام دی اف از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. این نوع پارتیشن‌ها سطح صاف و صیقلی دارند و در برابر رطوبت مقاوم می‌باشند. پارتیشن چوبی عایق صدای خوبی است و محیط آرامی را برای کارکنان اداری ایجاد می‌کند. این پارتیشن‌ها را می‌توان رنگ آمیزی و یا روکش کاری کرد. توجه داشته باشید که شرکت پارتیشن ساز  پارتیشن های ام دی اف از در نوع پارتیشن تک جداره ام دی اف و پارتیشن دوجداره ام دی اف طراحی و اجرا میکند، برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید.

پارتیشن های mdf

پارتیشن شیشه‌ای در ادارات چه کاربردی دارد؟

تفکیک فضاها یا سالن‌ها و اتاق‌های بزرگ از کاربرد پارتیشن شیشه‌ای در ادارات می‌باشد. بکار گیری آن سبب کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی در زمان می‌شود. نصب پارتیشن در زمان کمتری انجام می‌گیرد و به هزینه‌ی چندانی نیاز ندارد. پارتیشن‌ اداری شیشه‌ای در انواع متنوعی تولید می‌شوند. این تفکیک کننده‌ها دارای در‌ها و پنجره‌های بزرگی هستند و فضا را روشن‌تر و دلباز‌تر جلوه می‌دهند.

پارتیشن های اداری

مزایای پارتیشن شیشه‌ای اداری

پارتیشن اداری شیشه ای بسیار کاربردی است و مزیت‌های بالایی دارد. شاید برای شما نیز سؤال باشد که مزایای پارتیشن شیشه‌ای اداری چیست؟ یکی از مزایای آن مدرن و لوکس جلوه دادن فضا می‌باشد که امروزه بیشتر افراد به این نکته بیشتر اهمیت می‌دهند. پارتیشن‌های اداری ماندگاری و استحکام بالایی دارند و شیوه‌ای اقتصادی برای جدا کردن فضا محسوب می‌شوند.

آن‌ها با ممانعت از مزاحمت صدای اطراف، محیط امن و آرام بخشی را برای کارمندان ایجاد می‌کنند. اگر لوگو و بنر خاصی لازم است به راحتی می‌توان روی دیوار پارتیشن‌ها نصب کرد. پارتیشن این امکان را فراهم می‌سازد که برای فضا از نور طبیعی استفاده شود. در این حالت مصرف برق یا انرژی در ساختمان اداری کاهش می‌یابد.

ویژگی‌‌های پارتیشن اداری شیشه‌ای

پارتیشن اداری شیشه‌ای به علت ویژگی‌های خاصی که دارند از محبوبیت بالایی برخوردار است.

  • این پارتیشن‌ها از شیشه‌های لمینت، سکوریت و نشکن تهیه می‌شوند و بسیار مقاوم می‌باشند.
  • پارتیشن‌ها متحرک و یا ثابت هستند نوع ثابت آن‌ها هیچ وقت قابلیت جابجایی ندارند.
  • پارتیشن‌ها محیط را بدون آسیب رساندن به دکوراسیون آن جداسازی کرده و فضای کمتری اشغال می‌کنند.
  • محیط اداری را به گونه جذاب و خاص جلوه می‌دهند و یک فضای کاربردی ایجاد می‌کنند.
  • پارتیشن‌ها تنوع رنگی بالایی دارند و مطابق با دکوراسیون محیط نصب می‌شوند.
  • این پارتیشن‌ها براق یا کمی کدر هستند و طول عمر بالایی دارند.

طراحی محیط کار با پارتیشن اداری

نکاتی که باید در زمان خرید پارتیشن اداری شیشه ای بدانیم

زمانی که به خرید پارتیشن اداری شیشه‌ای فکر می‌کنیم، باید به نکاتی خاص توجه کنیم تا از خریدی مطمئن و کارآمد برخوردار شویم. اولین نکته که باید در نظر داشته باشیم، استفاده از شیشه با کیفیت بالا است که مقاومت و شفافیت مناسبی داشته باشد تا نور به‌خوبی در فضا منتقل شود و همچنین پایداری و طول عمر بالایی داشته باشد. همچنین، مدل و طراحی پارتیشن باید با محیط اداری سازگاری داشته باشد و استفاده از فضای موجود را بهینه کند. علاوه بر این، انتخاب جزئیاتی مانند سیستم باز و بسته‌شدن، نوع قابلیت تنظیم ارتفاع و عرض، و همچنین جزئیات نصب و نگهداری نیز از مهمترین نکاتی هستند که باید به آنها توجه کرد تا پارتیشن انتخابی به نیازهای کاربری ما بیشترین تطابق را داشته باشد.

اهمیت خرید از جایی مطمئن و قابل اعتماد نیز یکی از نکات حیاتی در خرید پارتیشن اداری شیشه‌ای است. انتخاب یک فروشگاه یا تولید کننده معتبر، به ما اطمینان می‌دهد که محصولات با کیفیت و استانداردهای لازم عرضه می‌شوند و همچنین خدمات پس از فروش مطمئنی برای ما فراهم می‌آید. از طرف دیگر، خرید از منابع نامعلوم و غیرمعتبر ممکن است منجر به دریافت محصولات ناکارآمد یا حتی نقص‌های جدی در کیفیت و خدمات شود که این موضوع می‌تواند به تحمیل هزینه‌های اضافی و مشکلات زیادی برای ما منجر شود. بنابراین، انتخاب منبع خرید از جوانب اقتصادی و عملیاتی بسیار حیاتی و حیاتی است.

شرکت پارتیشن ساز ، با سابقه و شناخته‌شده در این زمینه، یک گزینه مناسب و قابل اعتماد برای خرید پارتیشن اداری شیشه‌ای است. تجربه و تخصص این شرکت در زمینه طراحی، تولید و ارائه محصولات با کیفیت و قابلیت اطمینان، از جمله مزایایی است که آن را به یک انتخاب برتر تبدیل می‌کند. همچنین، خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی این شرکت، به مشتریان اعتماد و اطمینان بیشتری در انتخاب و استفاده از محصولات آنها می‌دهد. از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما در تماس باشید تا شما را در خرید محصول موردنظرتان راهنمایی کنند، همچنین میتوایند از طریق بخش قیمت پارتیشن شیشه ای با محاسبه گر آنلاین ، از قیمت حدودی میزان پاتیشن موردنیازتان قبل از ثبت سفارش مطلع شوید و با خیال آسوده اقدام به خرید نمایید.

قیمت پارتیشن شیشه ای دوجداره

سخن پایانی

در پایان، می‌توان گفت که آپشن‌های پارتیشن اداری شیشه‌ای نه تنها جزئی از طراحی مدرن فضاهای اداری هستند، بلکه مزایای زیادی را نیز برای کاربران فراهم می‌کنند. از افزایش نورپذیری و ایجاد حس فضای باز تا ایجاد ارتباطات بین افراد، این آپشن‌ها به‌عنوان یک ابزار موثر در بهبود تجربه کاربری و افزایش بهره‌وری در محیط‌های اداری محسوب می‌شوند. برای صورت نیاز به دریافت اطلاعات در زیمنه طراحی و نصب انواع پارتیشن اداری با مشاورین ما در تماس باشید.

Call Now Button