نکات مهم قبل از خرید جداکننده سرویس بهداشتی از پذیرایی

در برخی منازل درب سرویس بهداشتی رو به پذیرایی باز می‌شود که اصلاً جلوه جالبی ندارد و به‌ همین خاطر بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با روش‌های مختلف یک فضای خصوصی برای سرویس بهداشتی به وجود آورند. جداکننده‌های سرویس بهداشتی‌ از پذیرایی این کار را آسان کرده‌ است و خیلی راحت می‌توان حریم خصوصی ایجاد کرد. هنگام خرید جداکننده سرویس بهداشتی از پذیرایی لازم است یکسری نکات را در نظر داشته باشید و متناسب با آن‌ها محصول مناسب را خریداری کنید.

دکوراسیون اصولی

عملکرد جداکننده

اگر برای آپارتمان خود نیاز به یک جداکننده کاربردی دارید، باید به عملکرد آن توجه داشته باشید تا بتوانید از فضا استفاده مطلوبی کنید. برخی از جداکننده‌ها به شکل قفسه‌ بندی طراحی می‌شوند و به کاربر این امکان را می‌دهند تا بتواند یک فضای بسیار عالی برای قرارگیری کتاب‌ها یا سایر وسایل موردنیاز یا دکوری داشته باشد. بنابراین عملکرد جداکننده نیز در هنگام خرید باید مورد توجه قرار بگیرد.

اندازه و سایز جدا کننده

برای خرید جداکننده سرویس بهداشتی از پذیرایی در اولین قدم باید فضایی که می‌خواهید پنل را در آن جایگذاری کنید را با دقت اندازه‌گیری کرده و متناسب با آن طرح و مدل مناسبی را انتخاب کنید.

جداکننده ها

طرح و مدل جدا کننده

برای زیبایی و یکپارچه شدن هر چه بیشتر فضا باید در هنگام خرید جدا کننده به طرح و مدل آن توجه داشته باشید و آن را متناسب با دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

ایده‌های کاربردی برای جدا کردن سرویس بهداشتی از پذیرایی

برای جدا کردن سرویس بهداشتی از پذیرایی روش‌های مختلفی وجود دارد که با توجه به میزان فضا می‌توان از این روش‌ها استفاده کرد. برای پیدا کردن پاسخ سؤال “چگونه دید سرویس بهداشتی به پذیرایی را ببندیم؟” در ادامه همراه ما باشید تا با برخی از ایده‌های کاربردی برای جدا کردن سرویس بهداشتی از پذیرایی آشنا شوید.

ایده برای جدا کردن فضا

پارتیشن‌های متحرک

پارتیشن‌های متحرک یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای بستن دید سرویس بهداشتی به پذیرایی است. در ساخت این پارتیشن‌ها از متریال مختلف استفاده می‌شود. به‌ همین خاطر در بازار آن‌ها را با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع مشاهده می‌کنید. با توجه به تنوع بسیار زیادی که در این محصولات وجود دارد، بنابراین شما می‌توانید متناسب با دکوراسیون منزل این محصولات را خریداری کنید و جلوی درب سرویس بهداشتی قرار دهید.

از مهم‌ترین مزایای این ایده این است که شما می‌توانید به‌ راحتی پارتیشن موردنظر را جابه‌جا کنید و در مکان‌های مختلف برای بستن دید قرار دهید. لازم نیست نگران این باشید که پارتیشن وسط سالن قرار می‌گیرد یا فضای زیادی را اشغال می‌کند؛ زیرا می‌توانید این پارتیشن را در فاصله یک متری درب سرویس بهداشتی بگذارید تا فضای کمتری را اشغال کند. در آپارتمان‌های کوچک نیز پارتیشن متحرک علاوه بر پوشاندن جلوی درب دستشویی، از سوی دیگر مکانی برای قرارگیری وسایل یا مبلمان است.

پارتیشن ثابت

نسبت‌ به مدل‌های متحرک، پارتیشن‌های ثابت انعطاف‌ پذیری کمتری دارند و غیر قابل جابجایی هستند. در بسیاری از موارد استفاده از یک دیوار باریک و کوتاه به شما کمک می‌کند تا بتوانید فضا را به‌ خوبی از یکدیگر جدا کنید و در عین‌ حال دیگر دلگیر و تاریک نباشد. این نوع پارتیشن‌های کوتاه کاربردهای متعددی دارند. معمولاً از قسمت پایینی آن‌ها برای کمد یا کتابخانه استفاده می‌شود و از بخش بالایی برای قرار دادن اشیاء دکوری استفاده خواهد شد. با توجه به ابعاد و اندازه فضای موردنظر می‌توان این مدل پارتیشن‌های ثابت را انتخاب کرد.

تفکیک فضا در منزل

پرده مناسب برای جدا کردن دو فضا از هم

تقسیم‌بندی یک فضا در خانه به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. یکی از این روش‌ها استفاده از پرده برای جدا کردن سرویس بهداشتی از پذیرایی خواهد بود که در عین‌ حال یک صفحه نمایش زیبا را نیز برای پذیرایی و نشیمن به وجود می‌آورد. اگر می‌خواهید از این روش برای کور کردن دید سرویس بهداشتی به پذیرایی استفاده کنید، حتماً به رنگ آن توجه داشته باشید که متناسب با دکوراسیون منزلتان باشد.

دیوار جداکننده با طراحی شومینه درون آن

اگر قصد دارید به کمک یک دیوار جداکننده قسمت سرویس بهداشتی را از پذیرایی جدا کنید، می‌توانید برای زیباتر شدن آن و این‌ که در بخش پذیرایی و نشیمن یک فضای دنج و جذاب ایجاد شود، از نمای شومینه داخل آن استفاده کنید. با این کار علاوه‌بر ایجاد احساس خصوصی‌تر در بخش سرویس بهداشتی، فضای زیباتری را برای منزلتان به وجود می‌آورید.

قرار دادن قفسه و کتابخانه به عنوان پارتیشن

کسانی که می‌خواهند سرویس بهداشتی را از پذیرایی جدا کنند، می‌توانند از یک قفسه و کتابخانه به‌ عنوان پارتیشن استفاده کنند. اگر در خانه‌های خود قفسه، کتابخانه و کمدهای کوتاه دارید، می‌توانید آن را در جلوی سرویس بهداشتی قرار دهید تا از فضای پذیرایی و نشیمن جدا شود.

خرید انواع جداکننده

خرید انواع جداکننده سرویس بهداشتی از پذیرایی از پارتیشن ساز

در مطالب فوق سعی کردیم نکاتی که لازم پیش‌ از خرید جداکننده سرویس بهداشتی از پذیرایی بدانید را بررسی کنیم. در سایت پارتیشن ساز انواع جداکننده‌های سرویس بهداشتی از پذیرایی با بهترین کیفیت و تنوع بسیار زیاد ارائه می‌شوند که شما می‌توانید خرید خود را به‌ صورت آنلاین از طریق همین سایت انجام دهید. چنانچه پیش‌ از خرید نیاز به مشاوره یا اطلاع از جزئیات بیشتر دارید، کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

Call Now Button