نرده شیشه‌ای اسپیگات یا اسپیگوت و کاربرد‌های آن

نرده شیشه‌ای اسپیگات یا اسپیگوت از پایه‌های مقاومی تشکیل شده که به کف فضاهای مختلف نصب می‌شود. این شیشه‌ها کاربرد بالایی دارند و در محیط‌های شیب‌دار، استخر‌ها، راه پله‌ها و بالکن‌ها قابل نصب هستند. پایه‌های نرده شیشه‌ای اسپیگات در اشکال هندسی متنوع و از آلومینیوم، فولاد و یا استیل ساخته می‌شوند. پایه‌ها دارای پیچ، لاستیک و بخش‌های مختلفی هستند و شیشه را با قدرت بالایی روی خود نگه می‌دارند. استفاده از این نرده‌ها در محیط‌های مختلف مزایای زیادی دارد. نرده‌ی اسپیگات به آسانی شستشو داده می‌شود و نصب آن راحت است.این شیشه‌ها نسبت به انواع مشابه اقتصادی‌تر هستند و در محیط‌های مختلف قابل اجرا می‌باشند. همچنین در زمان کمتری نصب می‌شوند. در ادامه‌ی مقاله به معرفی نرده شیشه‌ایاسپیگات، مزایا و کاربرد‌های آن خواهیم پرداخت، برای مطالعه بیشتر با پارتیشن ساز همراه باشید.

نرده شیشه ای اسپیگوت

نرده شیشه‌ای اسپیگات یا Spigot چیست؟

نرده شیشه‌ای اسپیگات یا اسپیگوت از پایه‌ها و قسمت شیشه تشکیل شده است که در محیط‌های مختلف نصب می‌شود. جنس پایه‌ها از آلومینیوم، فولاد و یا استیل می‌باشد. شیشه توسط پایه‌های اسپیگات به زمین اتصال می‌یابد. نرده‌‌های شیشه‌ای در استخر‌ها، بالکن‌ها، راه پله‌ها ومحیط‌های مختلف نصب می‌شوند. اسپیگات شیشه‌ای به علت پخش نور در محیط و ظرافت خاصی که دارد جذابیت محیط را چند برابر افزایش می‌دهد. پایه‌های اسپیگات به اشکال مختلفی مانند دایره و مربع ساخته می‌شوند و به شکل‌های دیگر نیز بر حسب سفارش قابل تولید می‌باشند. پایه‌ها دارای قطعات متعددی هستند که شیشه‌ را با مقاومت بالایی روی خود نگه می‌دارند. ابعاد آن‌ها حدود ۱۵ تا ۲۵ سانتی متر است، آب از زیر پایه‌ها عبور می‌کند. در محیط‌هایی که نیازی به عبور آب از زیر پایه‌ها نیست ارتفاع پایه‌ها را کوتاه‌تر انتخاب می‌کنند.

کاربرد‌های نرده شیشه‌ای اسپیگات یا اسپیگوت

نرده شیشه‌ای اسپیگات یا اسپیگوت کاربرد‌های زیادی دارد و در محیط‌های مختلف قابل اجرا می‌باشد. این نرده‌ها در فضاهای شیبدار و راه پله‌ها استفاده می‌شوند. در بالکن‌ها و پشت بام‌ها به علت عبور آب از آن‌ها به کار برده می‌شوند. برای وید‌های داخل فاز قابل استفاده هستند، جهت جلوگیری از افتادن، ارتفاع پایه‌ها در این فضاها باید کوتاه باشد. نرده‌های شیشه‌ای اسپیگات در تراس و روغن گاردن به کار می‌روند. در محیط‌های انحنادار نیز با مهارت خاصی از این نرده‌ها می‌توان استفاده کرد. نرده شیشه‌ای دکوراسیون فضاهای مختلف را خاص‌تر جلوه می‌دهد.

کاربرد نرده شیشه ای Spigot

مزایای نرده شیشه‌ای اسپیگات

نرده شیشه‌ای اسپیگات از مزایای بالایی برخوردار می‌باشد. این نرده‌ها به آسانی قابل شستشو هستند چون محلی برای عبور آب در قسمت پایین خود دارند. اطراف پایه‌ها طوری طراحی شده که آب از آن‌ها رد می‌شود. نرده شیشه‌ای اسپیگات طبق سفارش مشتری در مدل‌ها و طرح‌های متنوع قابل طراحی می‌باشد به این علت محبوبیت بالایی دارد. نرده‌ها توسط انکربولت‌های شیمیایی یا مکانیکی به سادگی نصب می‌شوند. برای اتصال اسپیگات‌ها به کندن کف و یا خراب کردن آن نیاز نیست؛ چرا که بر سطح کف قابل اجرا هستند.

این طرح‌ها جدید می‌باشند و طبق علم روز ساخته می‌شوند. نرده شیشه‌ای اسپیگات ایمنی بالایی دارد و از مواد اولیه‌ی مرغوب تولید می‌شود. این نرده‌ها در مقایسه با انواع مشابه ارزان‌تر هستند و صرفه اقتصادی بالایی دارند. استفاده از متریال‌های فولادی و آلومینیومی در این نرده‌ها اقتصادی‌تر از استیل است. چون قیمت استیل مقداری بالاتر می‌باشد. در این شیشه‌ها رنگ‌های الکترواستاتیک جذابیت و زیبایی خاصی در محیط ایجاد می‌کنند. نصب آن‌ها سریع‌تر انجام می‌شود.

نرده شیشه ای اسپیگات

ساختار نرده شیشه‌ای اسپیگات

نرده شیشه‌ای اسپیگات دارای بخش‌های متعددی می‌باشد که در کنار یکدیگر ساختار منظمی را تشکیل می‌دهند. قطعه اصلی اسپیگات دارای پایه‌های محکمی می‌باشد. پایه‌ها محفظه‌ایU شکل دارند که شیشه‌ها را در خود نگه می‌دارند. پایه‌ها‌یاسپیگات حاوی پیچ و انکر‌های مخصوص هستند که توسط آن‌ها به کف نصب می‌شوند. این پایه‌ها در قسمت داخلی خود گوه و قطعات مختلفی مانند پیچ‌های تنظیم فشار دارند. لاستیک‌های ضربه گیر بخش دیگری هستند که به شیشه‌ها متصل می‌شوند. پایه‌ها طرح‌ها و مدل‌های متنوعی دارند. اجزای تشکیل دهنده‌ی آن‌ها با توجه به جنس مواد اولیه و شیوه‌ی ساخت از نظرکیفیت متفاوت می‌باشند.

نرده شیشه ای Spigot

نحوه نصب شیشه اسپیگات

برای نصب شیشه Spigot از لیزر و لوازم اندازه گیری استفاده می‌کنند تا کیفیت و عملکرد بالایی داشته باشد. در ابتدا پایه‌ها را با استفاده از انکر‌های مناسب به کف نصب می‌کنند. سپس قطعات مختلف را متصل می‌سازند همه‌ی اجزا در این روش باید فیکس شوند. بعد از جفت شدن قطعات درپوش‌های پایه‌ها را محکم می‌بندند. در ادامه قطعه‌های داخلی مانند گوه را در محل اصلی خود قرار می‌دهند و شیشه‌ها را روی شکل U بالای پایه متصل می‌سازند. در آخر هندریل را روی شیشه آماده نصب می‌کنند. نصب نرده شیشه‌ای باید توسط افراد ماهر و با دقت بالایی انجام بگیرد.

Spigot

سخن پایانی

نرده شیشه‌ای اسپیگات یا Spigot توسط پایه‌های محکم خود در محیط‌های مختلف نصب می‌شود. پایه‌ها از استحکام بالایی برخوردار هستند و دارای ساختار خاصی می‌باشند. پایه اسپیگات به شکل U است و دارای گوه، پیچ و قطعات متعددی می‌باشد که شیشه‌ها روی آن‌ها نصب می‌شوند. نرده اسپیگات در فضاهای مختلف به کار می‌رود. این شیشه‌ها در محیط‌هایی مانند راه پله‌ها، استخر‌ها و بالکن‌ها قابل نصب هستند و کاربرد زیادی دارند. نرده اسپیگات روی کف قابل اجرا است و به آسانی در محل مورد نظر متصل می‌شود.

Call Now Button