نکات مهم در انتخاب و خرید انواع نرده شیشه‌ای

نرده شیشه‌ای انواع مختلفی دارد و باید با توجه به نیاز شما مورد استفاده قرار گیرد. عوامل زیادی هستند که در انتخاب این نرده‌ها تاثیر می‌گذارند و باید به آنها توجه کرد. برای حفاظت از بالکن و قسمت‌های مختلف فضاهای باز می‌توان از انواع نرده‌های شیشه‌ای استفاده کرد. یک نرده شیشه‌ای باید دوام بالایی داشته باشد و اگر با هدف تزیین دکوراسیون خریداری شود از ظاهر زیبایی نیز برخوردار باشد. شما باید در هنگام خرید انواع نرده شیشه‌ای به فروشگاه مورد نظر خود نیز توجه زیادی داشته باشید تا این محصول را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد. برای آشنایی با فاکتورهای مهم برای انتخاب نرده شیشه‌ای در ادامه این مقاله با پارتیشن ساز همراه شوید.

آیا باید در هنگام خرید نرده شیشه‌ای به کیفیت شیشه توجه کرد؟

در هنگام خرید نرده شیشه‌ای باید به کیفیت شیشه نیز توجه داشته باشید. شیشه‌ای که برای نرده‌ها استفاده می‌شود باید کیفیت بالایی داشته باشند و با مقاومت بالای خود در برابر شرایط مختلف مورد استفاده قرار گیرند. از انواع شیشه‌هایی که در این محصول استفاده می‌شود می‌توان به شیشه‌های لمینت و سکوریت اشاره کرد. هر کدام از این شیشه‌ها دارای ویژگی‌های مختلفی هستند. از ویژگی‌های اصلی آنها می‌توان به مقاومت بالا در برابر حرارت، رطوبت، ضربه و خط و خش اشاره کرد. شما با توجه به محلی که می‌خواهید از نرده‌های شیشه‌ای استفاده کنید باید با کیفیت شیشه نیز توجه داشته باشید.

نکات مهم در خرید نرده شیشه ای

طراحی نرده باید چگونه باشد؟

طراحی نرده هم یکی از نکات مهم در انتخاب نرده شیشه‌ای است. با توجه به اینکه شما می‌خواهید در چه مکانی از نرده شیشه‌ای استفاده کنید و سبک دکوراسیون آن به چه صورت باشد باید به طراحی نرده هم توجه کنید. در نرده‌های شیشه‌ای از انواع نرده با قاب‌های چوبی، فلزی، استیل و… استفاده می‌شود. برخی از نرده‌های شیشه‌ای نیز بدون قاب تولید می‌شوند. از آنجایی که ضخامت، شکل، الگو و رنگ قاب‌هایی که برای نرده‌های شیشه‌ای استفاده می‌شوند با یکدیگر تفاوت دارد شما باید در هنگام خرید خود به این نکته توجه زیادی داشته باشید. هرچه بخواهید ظاهر این نرده‌ها بهتر باشد باید آن را با توجه به رنگ اطراف خود انتخاب کنید.

آیا هزینه نصب نرده‌های شیشه‌ای با یکدیگر تفاوت دارد؟

با توجه به اینکه شما چه نرده شیشه‌ای را برای محیط خود انتخاب کنید باید هزینه‌های گوناگونی برای نصب آن بپردازید. از عوامل موثر در هزینه نصب نرده شیشه‌ای می‌توان به مساحت فضا، نوع شیشه، عمق قاب، نحوه نصب و تعداد پلکان نیز اشاره کرد. شما می‌توانید در هنگام خرید خود از نصاب نرده شیشه‌ای بخواهید که قیمت را برای شما تعیین کند. این فرد برای شما یک قیمت تخمینی را محاسبه می‌کند تا بتوانید با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید یک نرده مناسب را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید این محصول با هزینه مناسبی برای شما نصب شود باید در انتخاب فروشنده و نصاب دقت زیادی داشته باشید.

تعمیر و نگهداری نرده‌های شیشه‌ای

با توجه به بررسی انواع نرده شیشه‌ای هزینه تعمیر و نگهداری آنها با یکدیگر متفاوت است. در صورتی که شما بتوانید از نرده شیشه‌ای به خوبی محافظت کنید هزینه‌های تعمیر آن کاهش پیدا می‌کند. هر چند وقت یکبار باید از کیفیت نرده‌های شیشه‌ای مطمئن شوید و آنها را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که پایه این نرده‌ها لق شده باشد باید آنها را محکم کرده و برای نگهداری آنها به نکات مختلفی توجه داشته باشید.

با توجه به کیفیت شیشه‌ها و کیفیت نرده‌هایی که انتخاب می‌کنید هزینه‌های تعمیر و نگهداری آنها متفاوت می‌شود. هرچه نصب نرده‌های شیشه‌ای با کیفیت بالاتری انجام شود شما می‌توانید با خیال راحت از آنها استفاده کرده و در بازه‌های زمانی طولانی آنها را تعمیر کنید.

نرده شیشه ای و انواع آن

انواع طراحی نرده شیشه‌ای

با توجه به اینکه نرده‌های شیشه‌ای انواع مختلفی دارند و با طراحی‌های مختلف تولید می‌شوند، می‌توان از آنها برای مکان‌های مختلف استفاده کرد. از انواع نرده‌های شیشه‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نرده شیشه ای روکار یا اکسپوز

این نوع نرده‌های شیشه‌ای دارای یک پروفیل فلزی هستند که برای محافظت از شیشه روی آنها قرار می‌گیرد. برای پوشاندن پروفیل اطراف شیشه‌ها از یک ورق آلومینیومی هم استفاده می‌شود.

نرده شیشه ای توکار یا دفنی

از انواع دیگر نرده‌های شیشه‌ای می‌توان به نرده توکار یا دفنی اشاره کرد. در این نوع شیشه در قسمت داخلی قرار می‌گیرد و تنها لبه بالای آن قابل مشاهده است. در هنگام نصب این نوع نرده باید ۱۵ سانت کف سازی ایجاد شود و سپس نصب انجام شود.

نکات مهم در زمان خرید انواع نرده شیشه ای

نرده شیشه‌ای اسپیگات

در این نمونه باید شیشه‌ها با استفاده از پیچ و رول ولت به پایه‌ها متصل شده و پایه‌ها در فاصله‌های مشخصی از یکدیگر قرار گیرند. از این مدل نرده بیشتر در اطراف استخر استفاده می‌شود.

نرده شیشه ای فیکس پوینت

از انواع دیگر نرده شیشه‌ای می‌توان به نوع فیکس پوینت اشاره کرد. در این مدل شیشه‌ها با بست‌های پوینت گلس به دیوار و راه پله متصل شده و کاربرد بسیار بالایی دارند.

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب برای شما توضیح دادیم متوجه شدید که برای انتخاب نرده شیشه‌ای باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید تا با توجه به نیاز شما انتخاب شود. برای خرید انواع نرده شیشه‌ای به کیفیت شیشه‌ها توجه بسیار زیادی داشته باشید؛ زیرا در طول عمر دوام بالای آنها تاثیر می‌گذارد. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید و می‌خواهید باز هم بدانید که در هنگام خرید نرده شیشه‌ای به چه نکاتی توجه کنیم؟ با ما تماس بگیرید.

Call Now Button