همه چیز درباره ی استیکر پارتیشن

پارتیشن‌های شیشه‌ای یکی از زیبا‌ترین و در عین حال مدرن‌ترین نمونه‌های پارتیشن‌ برای تفکیک فضا محسوب می‌شوند. این ابزار در نقش جداکننده و تفکیک کننده به طراحی و زیبایی دکوراسیون داخلی شما کمکشایانی می‌کند. گاهی مشاهده می‌شود که در طول استفاده دراز مدت، وجود پارتیشن در فضا کمی برای افراد خسته کننده است. استیکر پارتیشن شیشه‌ای نوعی ابزار تزئینی برای زیباتر کردن پارتیشن‌ها و جلوه بخشیدن به فضا است. این استیکرها در حقیقت نوعی برچسب بوده که برای تزئین و زیباسازی انواع پارتیشن از آن استفاده می شود. استیکرهای پارتیشن در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و برای انواع پارتیشن با متریال مختلف استفاده می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این استیکرها و انواع آن و همچنین ویژگی‌های انتخاب یک استیکر پارتیشن مناسب با پارتیشن ساز همراه باشید.

استیکر پارتیشن چیست؟

شاید با شنیدن نام استیکر پارتیشن این سوال برایتان به وجود آمده باشد که استیکر شیشه پارتیشن چیست؟استیکر پارتیشن، نوعی برچسب شیشه‌ای است که به منظور زیبا سازی روی شیشه انواع پارتیشن نصب شده و دید پارتیشن را کمی محدود می‌کند. همانطور که مطلع هستید پارتیشن‌های شیشه‌ای جزو پر فروش‌ترین نمونه‌های پارتیشن در اکثر فضاهای اداری، فروشگاه‌ها و منازل هستند. گاهی مشاهده می‌شود که در برخی اداره‌های دولتی برای حفظ حریم شخصی کارمندان از این استیکرها برای پوشاندن شیشه پارتیشن استفاده می‌شود.

اما در بیشتر مواقع کاربرد استیکر‌ پارتیشن به منظور زیبا سازی و تزئین پارتیشن یا هماهنگی با دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استیکرهای پارتیشن در انواع طرح و مدل‌های متنوع و همچنین ابعاد مختلف برای سفارش موجود هستند.

از ویژگی‌ها و مزیت‌های استفاده از این برچسب‌ها می‌توان به ضخامت بالا و عایق بودن در برابر رطوبت و دمای بالا و پایین اشاره کرد. اگر نیاز به استیکر پارتیشن برای محیط کاری خود دارید می‌توانید کمی خلاقانه عمل کنید. یکی از کاربرد‌های خلاقانه استفاده از استیکرهای پارتیشن جنبه تبلیغاتی آن است‌. به طوری که شما می‌توانید از متن‌های تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار خود یا نحوه فعالیت خود استیکر مناسب را تهیه کرده و روی پارتیشن بچسبانید.

با این کار هم به زیبایی محیط خود پرداخته و هم قدمی برای پیشرفت و تبلیغ کسب و کار خود برداشته‌اید. با استیکر‌های پارتیشن می‌توانید با هزینه بسیار کم، جلوه منحصر به فردی به فضای داخلی دکوراسیون خود بخشیده و از تغییر و زیبایی محیط لذت ببرید.

پرینت استیکرپارتیشن

انواع استیکر پارتیشن شیشه ای

اگر به دنبال یک تغییر در محیط مد نظر خود هستید و قصد دارید نسبت به خرید استیکر پارتیشن اقدام کنید در قدم اول باید نکاتی را برای انتخاب مناسب این برچسب‌ها رعایت کنید. یکی از اصلی‌ترین نکات قبل از خرید استیکر، آشنایی با انواع آن است. با شناختن انواع استیکرهای موجود در بازار شما می‌توانید انتخاب مناسب‌تری برای زیبایی فضای خود داشته باشید. از انواع استیکر پارتیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد و همچنین میتوانید برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر در زمینه خرید استیکر پارتیشن شیشه ای با مشاورین ما در تماس باشید.

استیکر پارتیشن رنگی

اگر هدف شما از استفاده از استیکر زیبایی فضا و تغییر محیط است بهتر است از استیکرهای پارتیشن رنگی استفاده کنید. استیکرهای رنگی این امکان را به شما می‌دهد که علاوه بر طرح و مدل‌های موجود  طرح و لگوی مورد نظر خود را نیز بتوانید سفارش دهید. به طور مثال شما می‌توانید لوگو شرکت و یا کسب و کار خود را به عنوان استیکر سفارش داده و روی پارتیشن‌ها در جهت زیبایی محیط کار استفاده نمایید.

استیکر پارتیشن مات

استیکرهای مات یکی از پر فروش‌ترین و پر کاربردترین انواع استیکرهای پارتیشن محسوب می‌شوند. این استیکرها در جهت محدود کردن دید و حفظ حریم شخصی خصوصا در اداره‌ها و شرکت‌ها کاربرد دارند. به کمک این استیکرها می‌توان فضای داخلی پارتیشن را هم به صورت کامل و هم به صورت نیمه از دید همگان پنهان کرد. استیکر‌های مات قابل سفارش در انواع مدل‌های ساده و طرح دار و همچنین ابعاد مختلف هستند. یکی از علت‌های فروش بالای این استیکر‌ها قیمت مقرون به صرفه آن نسبت به استیکرهای دیگر است.

استیکر مات کن پارتیشن

استیکر پارتیشن مش

اگر به دنبال استیکر مناسب و زیبا برای پارتیشن شیشه‌ای خود با نوع فریم لس هستید بی شک استیکر مش مناسب‌ترین استیکر است. یکی از جذابیت‌های اصلی استفاده از استیکر مش قابلیت عبور نور است. این استیکر هنگام اجرا روی شیشه‌های فریم لس حفره‌های ریزی را برای عبور نور ایجاد می‌کند که جذابیت خاص و منحصر به فردی به محیط می‌بخشد. از مزیت استفاده از استیکر مش علاوه بر زیبایی و جلوه فوق العاده می‌توان به محدود کردن دید خارج از پارتیشن اشاره کرد.

استیکر پارتیشن لمینت

یکی دیگر از نمونه‌های برچسب پارتیشن نمونه لمینت آن است که به بازتاب نور در دو طرف شیشه کمک می‌کند. این استیکر یکی از بادوام‌ترین استیکر‌های پارتیشن محسوب می‌شود که طول عمر بالایی دارد.

فیلم‌های رنگی

یکی از جالب‌ترین انواع استیکر پارتیشن متعلق به فیلم‌های رنگی است. شما می‌توانید به کمک فیلم‌های رنگی رنگ کل شیشه پارتیشن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. از رنگ‌های محبوب این فیلم‌ها می‌توان به رنگ زرد، سبز و آبی اشاره کرد. با رنگ کردن شیشه‌های پارتیشن می‌توانید به تفکیک بخش‌های مختلف کمک کرده و جلوه‌ای منحصر به فرد به محیط ببخشید.

سخن پایانی

استیکر‌های پارتیشن یکی از ابزار‌های تزئینی برای جلوه بخشید به پارتیشن و ایجاد تغییر در محیط است. تنوع طرح و رنگ این استیکر‌ها به شما این امکان را می‌دهد که علاوه بر زیبایی محیط به تفکیک فضا و محدود کردن دید خارج از پارتیشن نیز کمک کنید. از ویژگی این استیکر‌ها می‌توان به نصب آسان، تعویض راحت طرح، تنوع بالای طرح و رنگ و امکان سفارش طرح و لوگوی اختصاصی اشاره کرد. در این مطلب شما را با انواع استیکر‌های پارتیشن شیشه‌ای آشنا کردیم تا بتوانید انتخاب مناسبی برای فضای مورد نظر خود داشته باشید. برای مشاهده نمونه کار استیکر پارتیشن شیشه ای به سایت پارتیشن ساز مراجعه نمایید.

Call Now Button