پارتیشن فریم لس بهتر است یا فریم دار؟

پارتیشن‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توان به پارتیشن‌های فریم لس و فریم‌دار اشاره کرد. اگر بخواهید یکی از این دو پارتیشن را برای خودتان انتخاب کنید باید با ویژگی‌های آنها آشنا شوید تا گزینه بهتر را انتخاب کنید. پارتیشن‌های شیشه‌ای برای جدا کردن فضاهای مختلف یک اداره مناسب هستند و با مزیت‌های مختلف با توجه به انواع خود مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صورتی که شما بخواهید از پارتیشن شیشه‌ای استفاده کنید باید شرایط مختلف خود را بررسی کرده و با توجه به محل نصب و کارایی آنها یکی از این دو را انتخاب کنید. برای مقایسه پارتیشن شیشه‌ای فریملس و فریم‌دار این مطلب را تا انتها مطالعه کنید و با پارتیشن ساز همراه باشید.

پارتیشن شیشه‌ای فریم لس چیست؟

پارتیشن شیشه‌ای فریم لس، قاب یا فریمی نداشته و شیشه‌ها به سقف و زمین متصل می‌شوند. در این نوع پارتیشن باید شیشه‌ها را به شکل روکار یا توکار به یک قسمت از اداره متصل کرد و شیشه‌ها در انواع مختلف ترک جداره و دوجداره انتخاب می‌شوند. از نظر ظاهر پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس بسیار زیبا هستند؛ زیرا بدون فریم ساخته می‌شوند با استفاده از این پارتیشن‌ها می‌توانید دکوراسیون داخلی یک اداره را بسیار زیبا کرده و از مزیت‌های بسیار بالای آن برخوردار شوید. برای مشاهده انواع پارتیشن شیشه ای به همراه نمونه کار به سایت پارتیشن ساز مراجعه کنید.

مزیت‌‌های پارتیشن شیشه‌ای فریم لس

مزیت پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس بسیار زیاد است. یکی از مهمترین مزیت‌های آن ظرافت بالای این پارتیشن‌های شیشه‌ای است که در آنها از پروفیل و فریم کمتری استفاده می‌شود. این نکته باعث می‌شود که بتوان از این نوع پارتیشن برای دفترهای کاری کوچک استفاده کرد. از دیگر مزایای این پارتیشن‌ها می‌توان به نصب بسیار آسان و سریع آنها اشاره کرد.

هزینه خرید و نصب این پارتیشن‌ها نیز کمتر از پارتیشن‌های فریم‌دار است. از مزیت‌های دیگر این پارتیشن‌ها می‌توان به دید بیشتر در مقایسه با پارتیشن‌های فریم‌دار اشاره کرد. از آنجایی که این پارتیشن‌ها دارای قاب نیستند فضای بهتری در اداره ایجاد می‌کنند. از مزیت‌های دیگر آنها می‌توان به زیبایی زیاد و تنوع در مدل‌های آن اشاره کرد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه‌ای فریم دار چیست؟

حالا که به پارتیشن شیشه‌ای فریم لس آشنا شدید نوبت به معرفی پارتیشن شیشه‌ای فریم‌دار می‌رسد. در این نمونه از یک پروفیل و فریم آلومینیومی ساخته می‌شود که در اطراف شیشه‌ها قرار می‌گیرد و برای نصب و اجرا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این پارتیشن نیز از شیشه‌های تک جداره و دوجداره استفاده می‌شود. این پارتیشن برای اداره یا منازل بزرگی که باید از پارتیشن‌ها با ابعاد بالا استفاده کرد مناسب هستند. با توجه به تنوع قاب‌هایی که در اطراف این پارتیشن‌ها قرار می‌گیرد، می‌توانید یکی از آنها را برای خودتان انتخاب کنید که ظاهر زیباتری داشته باشد.

مزایای پارتیشن شیشه ای فریم دار

پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم‌دار هم دارای مزایای زیادی هستند. با توجه به مدل‌های متنوعی که برای قاب این نوع پارتیشن استفاده می‌شود می‌توان دکوراسیون را با آنها ست کرد. از مزایای دیگر آنها می‌توان به مقاومت بالای این پارتیشن‌ها اشاره کرد. با توجه به فرمی که اطراف شیشه‌ها قرار می‌گیرد دوام شیشه افزایش پیدا می‌کند و در اثر ضربه دچار مشکل نخواهند شد. از دیگر مزایای این پارتیشن‌ها می‌توان به استفاده از آنها در محیط‌های شلوغ اشاره کرد. پروفیل‌هایی که در اطراف شیشه‌ای پارتیشن‌ها قرار می‌گیرند ضخامت بالایی داشته و به راحتی قابل نصب هستند.

 

کدام پارتیشن را انتخاب کنیم؟ فریم لس یا فریم دار؟

حالا که با هر دو نوع پارتیشن آشنا شدید و مزیت‌های آنها را شناختید باید بگوییم که باید با توجه به نیاز خود و مزایا و معایب پارتیشن فریم دار و فریم لس یکی از انواع آن را انتخاب کنید. به طور کلی نمی‌توانیم بگوییم که کدام یک از این پارتیشن‌ها بهتر هستند؛ زیرا هر کدام از آنها با مزایای مختلف خود برای محیط مشخصی قابل استفاده هستند. اگر نیاز به یک پارتیشن با دوام و محکم داشته باشید بهتر است نوع فریم‌دار را انتخاب کنید.

در صورتی که می‌خواهید در یک محیط کوچک از پارتیشن استفاده کنید بهتر است نوع فریم لس را مورد استفاده قرار دهید. اگر می‌خواهید وسعت دید شما بیشتر باشد باید نوع فریم لس را خریداری کرده و اگر می‌خواهید در یک دفتر بزرگ از پارتیشن شیشه‌ای استفاده کنید باید نوع فریم‌دار، انتخاب شما باشد. پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم‌دار و فریم‌لس از نظر عایق صدا با یکدیگر تفاوتی ندارند. در صورتی بخواهید نورگیر بهتری داشته باشید باید نوع فریم لس را انتخاب کنید.

شما باید در هنگام خرید خود به نوع تولید کننده توجه زیادی داشته باشید تا این محصول با کیفیت بالا در اختیار شما قرار گیرد. در صورتی که یک مجموعه مناسب را برای خرید خود انتخاب کنید این محصول با کیفیت بالا در محیط کاری شما نصب می‌شود و می‌تواند شرایط مناسبی برای جداسازی بخش‌های مختلف آن به وجود آورد. شما میتوانید از طریق همین سایت در بخش قیمت پارتیشن شیشه ای با محاسبه گر آنلاین ، قیمت میزان پارتیشن موردنیازتان را بدست آورده و تجربه خریدی آسوده و رضایتبخش داشته باشید.

Partitionsaz-G_25

سخن پایانی

ما در این مطلب شما را با مزایای پارتیشن فریم‌دار و فریم لس آشنا کردیم و متوجه شدید که این دو پارتیشن می‌توانند برای چه فضاهایی مورد استفاده قرار گیرند. هر شخص باید با توجه به نیاز خود یکی از انواع این پارتیشن‌ها را انتخاب کند و نمی‌توان یکی از آنها را به عنوان گزینه بهتر انتخاب کرد. اگر فضای مورد نظر شما ابعاد بزرگی داشته باشد قطعاً باید پارتیشن فریم‌دار را با دوام بالای خود انتخاب کنید. برای دریافت اطلاعات و مشاوره با ما تماس بگیرید.

Call Now Button