امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

پارتیشن شیشه ای فریم لس (بدون قاب)، در طراحی دکوراسیون داخلی محیط اداری، تجاری، خانگی، کاربرد بسیار داشته و فضایی باشکوه و جذاب و شیک را برای مخاطبان خلق می‌کند و نقش عایق صدا و حرارت هم دارد.
امروزه می توان از پارتیشن های شیشه ای فریم لس به عنوان یکی از آیتم های مهم و اساسی در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف اداری، تجاری و مسکونی نام برد. نقش اصلی پارتیشن شیشه ای تفکیک بخش های مختلف یک فضا با متراژهای متفاوت با توجه به در نظر گرفتن نیاز مجموعه و تعداد پرسنل هر بخش از یکدیگر می باشد حال اینکه می تواند این فضا به صورت باز و فلت بوده که طبیعتاً جای عمل بیشتری داشته و یا در فضایی بسته جهت اضافه کردن اتاق یا قسمتی به آن طراحی و نصب گردد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس (بدون قاب) چیست؟

پارتیشن شیشه ای فریم لس یکی از پر مصرف ترین جداکننده های موجود در بازار می باشد که طرفداران بسیاری را دارد. این نوع از پارتیشن ها به گونه ای طراحی شده اند تا از کمترین یراق آلات در ساختار آن ها به کار برده شود. پارتیشن فریم لس از جمله محصولاتی است که برای جداسازی مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

باید توجه داشت که استفاده از این محصولات برای مکان های مختلف فواید بسیار زیادی را خواهد داشت. دقت داشته باشید که خواص و فواید موجود در شیشه باعث شده است تا به صورت گسترده ای از این محصولات بهره ببرند. در نصب و این محصولات نیز از روش های خاصی استفاده می کنند.
پارتیشن های شیشه ای در واقع دیوارهای شیشه ای در محل کار و فضای اداری هستند. برای تقسیم بندی فضاهای یکپارچه و استفاده حداکثری از فضا کاربرد دارد. پرطرفدارترین پارتیشن شیشه ای در فضاهای اداری ایران و جهان، پارتیشن شیشه ای فریم لس است. چون پروفیلی در بین شیشه ها وجود ندارد و فریم بسیار نازکی در اطراف کار استفاده می شود تا روایت گر شکوه سادگی و جذابیت در محیط کار باشد.

استفاده بهتری از سطح می توان داشت و حتی محیط های کوچک هم قابلیت اجرا دارد. در حالی که پارتیشن اداری چوبی و غیر شیشه ای، فضای کوچک را بسته تر و خفه تر می کند. پارتیشن شیشه ای فریم لس، در واقع محیط را دل باز تر می کند. بهره وری منابع انسانی را بیش تر خواهد کرد چون فضا را زیباتر و شیک کرده و حریم خصوصی پرسنل را در دپارتمان های کوچک درب دار و قفل دار، بیش تر می کند.

درب پارتیشن های شیشه ای فریم لس، لولایی بوده و می توان همراه با فریم یا بدون قاب طراحی گردد. این ها یراق آلات مخصوص به خود دارند.
برای اینکه بالاترین کارایی را از این وسایل شاهد باشید باید بهترین نصب را انجام دهید. نصب این محصولات کاملا تخصصی بوده و هر فردی نمی تواند این کار را انجام دهد. یکی از ویژگی های بسیار جذاب در این محصولات ظاهر بسیار خاص آن ها می باشد. باید در نظر داشته باشید که ظاهر و نوع طراحی در این محصولات است که باعث استفاده گسترده از آن ها شده است.

برای نصب و راه اندازی این محصولات می توان نکات بسیار زیادی را بیان کرد. یکی از ویژگی های بسیار جذاب در این محصولات نصب سریع تر و راحت می باشد. به دلیل عدم وجود قاب در این محصولات است که می توان به راحتی از این محصولات استفاده نمود. این نوع از پارتیشن ها را به جای انواع دیوار های جداکننده در انواع بانک ها و ادارات نیز مورد استفاده قرار می دهند. پارتیشن اداری فریم لس یکی از پر مصرف ترین محصولات موجود است.
به واسطه نصب سریع در ادارات مختلف می توانید بالاترین کارایی را شاهد باشید. میتوان بر روی این محصولات انواع شخصی سازی های مختلف را نیز انجام داد. باید توجه داشته باشید که شخصی سازی های مختلف با توجه به سلیقه مشتری نیز انجام می شود. مثل ثبت برند و لوگو، شعار سازمانی، نام واحد مربوطه و غیره.

ساختار کلی پارتیشن های شیشه ای فریم لس از شیشه های تمام قد 10 میلیمتری شفاف سکوریت به همراه قابی از پروفیل آلومینیوم در اطراف پارتیشن تشکیل شده است. این نوع از پارتیشن ها دارای مزایای بی شماری می باشند که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  •  تردد حداکثر نور طبیعی محیطی
  • عایق مناسب صوتی و برودتی و حرارتی
  • کاهش مصرف انرژی برق و روشنایی در طول روز
  • افزایش دید بصری و در نتیجه بالا بردن راندمان کاری کارکنان مجموعه
  • افزایش زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی فضا
  • با استفاده از انواع شیشه سکوریت، لمینت، شیشه رنگی و مات، می توان بدنه پارتیشن را دیزاین کرد.
  • نسبت به دیوار آجری، قیمت مناسب دارد.
  • کثیف کاری به نسبت کارهای عمرانی، ندارد.
  • ماندگاری بالا و امکان برقراری حفظ حریم خصوصی با نصب شیشه مات، از فوایدش است.
  • یک دارایی ملموس همیشگی برای مجموعه شما خواهد بود و می توانید آن را در مکان جدید یا محیط دیگر، نصب و استفاده کنید.

بنابراین استفاده از پارتیشن های شیشه ای علاوه بر ایجاد دید به اغلب بخش های کاری و رصد کلی فعالیت های پرسنل شرکت در طول روز این امکان را به مدیران مجموعه های مختلف می دهد که میزان بازدهی افراد و در نتیجه شرکت خود را افزایش دهند. از سوی دیگر این پارتیشن ها زیبایی وصف ناپذیری را به محیط پیرامون خود القا می کنند و همین امر می تواند تاثیرات مثبت فراوانی بر مراجعین و مشتریان شما داشته باشد.

پارتیشن فریم لس و شیشه ای گروه پارتیشن ساز با قابلیت رگلاژ مناسب برای محیط های اداری و تجاری و خانگی بوده و با تکیه بر این قابلیت، پارتیشن فریم لس توانایی تطابق با سطوح ناصاف را نیز دارد.
از نکات مهم دیگری که لازم است در خصوص پارتیشن های شیشه ای بدانید آن است که با توجه به شکست صدای بالایی

قابل ذکر است با توجه به اینکه این محصول جدید بوده و اغلب ما طی سالیان متمادی عادت به کار کردن و ماندن در محیط های بسته داریم،  برخی از افراد به محض اینکه از باز بودن دید کل دفتر کار خود مطلع می شوند مردد و نگران فعالیت های روزمره خود یا جلسات متعدد و مهم درون شرکتی می شوند و استنباط می کنند که با انتخاب پارتیشن های شیشه ای فریم لس حریم خصوصی خود را از دست می دهند.

در جواب این افراد باید خاطر نشان کرد که جای هیچ گونه نگرانی نیست و شما می توانید همانطور که از شفافیت در دفتر کار خود بهره می برید برای باقی قسمت ها که نیاز به محدود شدن دید محیطی دارند از شیشه های مات یا استیکرهای مات کن با طرح های زیبا و جذاب استفاده نمایید و با خیالی آسوده به کار خود ادامه دهید.

از نکات مثبت در خصوص استفاده از استیکرهای مات کن آن است که شما می توانید علاوه بر این که به خواسته خود مبنی بر محدود کردن دید رسیده اید از این محصول جهت چاپ لوگو شرکت یا تبلیغات محیطی بهره ببرید و با تغییر مداوم آن از جملات انگیزشی گرفته تا معرفی حیطه فعالیت خود با کمک متن و تصاویر جذاب، حال و هوای خاصی را برای دفتر کار خود به ارمغان آورید.

معرفی کاربردهای پارتیشن شیشه ای فریم لس

قطعا این سوال برای همه پیش آمده است که پارتیشن شیشه ای فریم لس چیست و چه کاربرد هایی دارد. باید گفت که این محصولات در حقیقت دیوار هایی هستند از جنس شیشه که به وسیله آن ها می توان تقسیم بندی های محیط را انجام داد. باید در نظر داشته باشید که این محصولات را می توان در تمامی فضاهای یکپارچه مورد استفاده قرار داد. اینکه چرا از پارتیشن های فریم لس استفاده می کنند را می توان با دلایل مختلف مورد بررسی قرار داد. باید توجه داشته باشید که استفاده از این محصولات بسیار راحت بوده و به دلیل عدم وجود فریم شما فضایی به مراتب دلباز تر را نیز تجربه خواهید کرد. دقت داشته باشید که استفاده از این محصولات برای تمامی سلیقه ها مناسب می باشد.

طراحی بسیار ساده و در عین حال به روز در این محصولات باعث شده است تا افراد زیادی از آن ها استفاده کنند. این نوع از پارتیشن ها با توجه به نبود فریم فضای بسیار کمتری را نیز اشغال می کنند. با استفاده از این محصولات می توانید بالاترین کیفیت در تقسیم فضاهای مختلف را نیز مشاهده کنید. شیشه به عنوان یکی از بهترین متریال های موجود برای ساخت پارتیشن شناخته می شود. این متریال با توجه به ویژگی های بسیار زیاد خود برای انواع فضاها مناسب می باشد. برای اینکه بالاترین کیفیت را در این محصولات شاهد باشید باید بهترین مجموعه ها را انتخاب کنید.

پارتیشن ساز به عنوان یکی از بهترین مجموعه های موجود در این زمینه فعالیت می کند. در این مجموعه شما بالاترین کیفیت را در کمترین زمان دریافت خواهید کرد. باید توجه داشته باشید که استفاده از این محصولات برای شما می تواند مزایای بسیار زیادی را داشته باشید. در این مجموعه انواع شخصی سازی ها با توجه به سلیقه مشتری انجام می شود. شخصی سازی برای موارد بسیار زیادی کاربرد داشته و می توان به راحتی از آن ها استفاده نمود.

انواع شیشه در ساخت پارتیشن فریم لس

پارتیشن های شیشه ای بدون قاب، بر خلاف تصور اغلب افراد، استحکام بالایی دارند. شیشه ای که برای ساخت پارتیشن شیشه ای فریم لس استفاده می شود، از جنس سکوریت و یا شیشه لمینت است. مقاومت و استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار و تغییرات دمایی محیط دارد.

در شیشه های تک جداره، از شیشه سکورت با ضخامت 8 تا 12 میلی متر استفاده شده و برای فضای کوچک مناسب خواهد بود. نصب سریع داشته و نور را به راحتی عبور می دهد.

در شیشه های دو جداره، شاهد لایه شیشه ضخیم هستیم. عایق مناسبی برای آلودگی صورتی و حرارت بوده و قیمت بیشتری به نسبت شیشه تک جداره دارد.

شیشه های طرح دار و رنگی از دیگر انواع شیشه هایی هستند که در پارتیشن بدون قاب استفاده می شود. می توان از شیشه های تک جداره و دو جداره که طرح دار یا رنگی هستند برای زیباتر نمودن محیط و استفاده از لوگو جهت برندینگ برای ساخت پارتیشن استفاده نمود.

البته شیشه مات هم کاربرد خوبی در پارتیشن بدون قاب دارد. برای حمام یا اتاق های کنفرانس، این شیشه توصیه می شود.

درب پارتیشن شیشه ای

شما می توانید درب پارتیشن شیشه ای داشته باشد. پارتیشن شیشه ای با درب یا گاهی بدون درب طراحی و نصب می شود. وقتی پارتیشن ، درب داشته باشد، منابع انسانی قادر است تا در طول روز، درب دپارتمان خود را در آپارتمانی که مستقر است، ببندد و برود. اختیارش با او است. سبب آرامش وی می شود. درب پارتیشن شیشه ای می تواند از جنس چوب و یا شیشه باشد. اما برای هارمونی دکوراسیون، از شیشه استفاده می شود.

درب پارتیشن شیشه ای می تواند به صورت درب شیشه ای لولایی و کشویی یا اسپایداری طراحی شود.  نوع درب شیشه ای، به موقعیت بازشوی درب هم مرتبط  است. درب های پارتیشن شیشه ای به صورت اتوماتیک هم قابلیت نصب و اجرا توسط پارتیشن ساز در هر مکانی در سراسر کشور را دارد.

قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس

در هنگام سفارش پارتیشن شیشه ای فریم لس یکی از مهم ترین موارد موجود قیمت می باشد. باید با توجه به قیمت های موجود از انواع پارتیشن های موجود نهایت استفاده را داشته باشید. توجه داشته باشید که در تعیین قیمت پارتیشن شیشه ای موارد و نکات بسیاری زیادی موثر می باشد. یکی از مهم ترین نکات در قیمت گذاری این محصولات نوع و کیفیت شیشه به کار رفته می باشد. کیفیت شیشه های موجود می تواند برای شما طول عمر و زیبایی خاصی را نیز به وجود بیاورد. در یک دسته بندی دیگر می توان به تک جداره یا دوجداره بودن این محصولات اشاره نمود.

باید در نظر داشته باشید که استفاده از هر یک از این محصولات مزایای خاص خود را خواهد داشت. برای اینکه شیشه های موجود را با بالاترین کیفیت مورد استفاده قرار دهید بهتر است که از مجموعه های معتبر و با سابقه خرید کنید. کیفیت یراق آلات در این محصولات بسیار با اهمیت می باشد. باید توجه داشته باشید که یراق آلات موجود در این محصولات بسیار کم می باشد.

به دلیل یراق آلات کم باید کیفیت این قطعات به گونه ای باشد که به راحتی وزن موجود را تحمل کنند. از دیگر نکات موجود در قیمت گذاری این محصولات می توان به ابعاد شیشه های به کار رفته اشاره کرد. هرچه ابعاد بالاتر رود قطعا قطعات به کار رفته نیز باید با کیفیت تر باشند. بالا رفتن وزن شیشه ها به دلیل ایجاد امنیت و مقاومت بیشتر می باشد. ضخامت های بسیار متنوع در این محصولات را می توان برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد.

هر دو نوع پارتیشن های تک جداره و دوجداره فریم لس دارای ویژگی های مثبت بسیاری زیادی می باشد که در بالا به آن اشاره کردیم. با استفاده از این محصولات می توانید فضاهای بسیار مفید و کاربردی را در محیط اداری و تجاری خود خلق کنید و هم در فضا و هم در مصرف انرژی، مدیریت و صرفه جویی کنید. 


"گروه طراحان پارتیشن ساز با تکیه بر ابزارآلات و تکنولوژی روز دنیا پارتیشن شیشه ای فریم لس را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی و اجرا می نمایند."


 در صنعت مبلمان اداری بنا به درخواست مدیران فضاهایی با بازتاب نور بیشتر و وسعت دید بالاتر موردنیاز می باشد.

از این نوع پارتیشن اصولاً در فضاهای لوکس و مدرن اداری استفاده می شود. شاخصه این نوع پارتیشن ظرافت، قطر کمتر نسبت به پارتیشن های دیگر، بازتاب هرچه بیشتر نور و وسعت دید بالاتر می باشد.در این نوع محصول از شیشه 10 میل به همراه فریم استیل و آلومینیوم استفاده می گردد و درب ها به صورت رولینگ نصب می شود که بازشو آن به صورت ریلی می باشد.

این نوع پارتیشن را لزوماً تا سقف اجرا می کنند که این امر باعث عایق شدن فضا در برابر صدا و استحکام بالاتر پارتیشن می گردد. معمولاً پارتیشن های شیشه ای در قسمت کنفرانس و مدیریت مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای کنترل دید بر روی آن می توان از طرح های مختلف سندبلاست ، سی ان سی و استیکر بهره برد.

جمع بندی

در یک جمع بندی کلی می توان عنوان کرد که پارتیشن شیشه ای فریم لس جزو محبوب ترین محصولات موجود برای تقسیم فضاهای مختلف می باشد. باید توجه داشته باشید که استفاده از این محصولات نیازمند تخصص بوده و به راحتی نمی توان آن ها را انتخاب نمود. پارتیشن ساز به عنوان یکی از بهترین مجموعه های موجود در ایران کاربرد داشته و به خوبی می توان از خدمات آن ها استفاده نمود.

کیفیت در این مجموعه حرف اول را زده و می توانید بالاترین سرعت عمل را نیز دریافت کنید. برای طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای فریم لس دفتر کار خود با مجموعه پارتیشن ساز تماس حاصل فرمایید.

با توجه به روند صعودی  قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی، در صورتی که قصد طراحی دکوراسیون داخلی محیط کاری یا تجاری یا اداری یا منزل خود با پارتیشن شیشه ای فریم لس قیمت مناسب و گارانتی دارید، در اسرع وقت ثبت سفارش کنید تا کارشناسان پارتیشن ساز به محل شما مراجعه و خدمات مربوطه را ارائه کنند.

سوالات متداول

فرق اصلی پارتیشن فریم لس با پارتیشن عادی چیست؟

پارتیشن فریم لس با پارتیشن عادی یک فرق بزرگ دارد و آن این است که در نصب این پارتیشن، از هیچ فریمی استفاده نمی شود. این پارتیشن ها قطر کم تری نسبت به سایر پارتیشن ها داشته و بازتاب نور بهتر و آسان تر است. لذا فضای اداری شما را بزرگ تر نشان داده و وسعت دید را افزایش می دهد. لذا گزینه خوبی برای فضاسازی در مکان های اداری با وسعت کم است. در واقع، پارتیشن های فریم دار شیشه ای دارای یک قاب دور بوده جهت حفاظت از لبه های شیشه ، و فضای بیشتری را هنگام نصب اشغال خواهند کرد ولی برای نصب پارتیشن های فریم لس از نازکترین فریم های افقی استفاده می کنند که کمترین فضا را اشغال می کنند و دید بهتری را به افرادی که در فضا هستند یا از بیرون به آن نگاه می کنند، ارائه می‌دهد.

چه نوع شیشه‌هایی در پارتیشن فریم لس استفاده می شود؟

متناسب با سلیقه مشتری و نوع فضا و طراحی دکوراسیون داخلی فضای اداری، شیشه های تک جداره یا دو جداره استفاده می شود. پارتیشن فریم لس با شیشه های تک جداره، سبک است و سریع و آسان نصب می شود. پارتیشن فریم لس با شیشه دو جداره، قیمت بیش تری دارد و ضخامت آن هم از شیشه تک جداره بیش تر است. عایق پذیری خوبی در برابر حرارت و صدا دارد. به خصوص برای فضاهای اداری بر خیابان اصلی گزینه بهتر است. شیشه های مات هم برای خصوصی کردن فضا می توان استفاده کرد. شیشه های طرح دار یا رنگی جهت تنوع یا برندینگ هم می توان در پارتیشن فریم لس استفاده کرد.

پارتیشن فریم لس در چه مکان هایی بیشتر کاربرد دارد؟

پارتیشن فریم لس یا پارتیشن شیشه ای بدون قاب را می توان به جای دیوار ، در مکان هایی چون بانک ها ، موسسات مالی و اعتباری، بیمارستان ها، کلینیک ها، مطب ها، درمانگاه‌ها ، مکان های اشتراکی استارتاپ ها و حتی پارکینگ و مراکز حراست استفاده کرد. هر جا که مقاومت بالایی از نظر حرارت و صدا برای محیط مد نظر است ، پارتیشن فریم لس، امکان استفاده دارد. استفاده از شیشه های مقاوم سکوریت برای ساخت دیوارهای شیشه ای در مکان اداری و تجاری، ضمن استفاده حداکثری از فضا، جلوه گری بهتری را برای معماری منظر و دکوراسیون داخلی به ارمغان آورید.

چرا از پارتیشن فریم لس استفاده کنیم؟

اگر فضای اداری شما کوچک است یا قصد دارید فضای کمی را با پارتیشن، محصور کنید، استفاده از پارتیشن فریم لس این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که فضایی با انعکاس نور بالا و عایق صدا داشته و دکوراسیون داخلی مجموعه را شیک و جذاب کنید. معمولا اتاق مدیریت و جلسات، انتخاب خوبی برای نصب پارتیشن فریم لس است. سندبلاست روی فریم، کنترل دید را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

آیا پارتیشن فریم لس، حریم خصوصی پرسنل را تهدید می‌کند؟

خیر. همان طور که گفتیم، می‌توانید با طرح‌های خلاقانه سندبلاستی و CNC و استیکر، محدودیت دید اعمال کرد یا از شیشه های مات در بخش هایی از پارتیشن فریم لس استفاده کرد تا حریم خصوصی افرادی که در این فضاها مشغول به کار هستند، حفظ شده اما در عین حال، بازتاب نور مناسب باشد و فضای کاری پرسنل، شیک و دوست‌داشتنی به نظر آید. ما طرح های بسیاری برای پیشنهاد دادن به شما با هر کاربری اداری داریم.