پارتیشن آینه ای چیست؟ کاربردهای آن

پارتیشن آینه ای چیست؟ در این پارتیشن، آینه مهمترین و اصلی ترین متریال ساخت پارتیشن است. این نوع پارتیشن با هدف بزرگ جلوه دادن فضا، طراحی و تولید شد و اکنون یکی از پرطرفدارترین پارتیشن های اداری و مسکونی است. با وجود پارتیشن آینه ای در محیط، بازتاب نور به راحتی اتفاق افتاده و کل فضای محیط روشن می شود. در این مقاله به شما خواهیم گفت “پارتیشن آینه ای چیست؟ کاربردهای آن” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

پارتیشن آینه ای چیست؟

پارتیشن آینه ای چیست

این روزها صاحبان ادارات و سازمان ها از طریق نصب پارتیشن اداری، فضای کار را به اتاق های جداگانه تفکیک نموده و فضای مناسبی برای کارمندان ایجاد کرده اند. پارتیشن آینه ای یک نوع خاصی از پارتیشن اداری است که به جای شیشه یا چوب از آینه استفاده می شود. بکارگیری آینه در پارتیشن مزایای زیادی دارد که پخش نور مناسب در محیط یکی از مهمترین مزایای آن است. البته امکان ترکیب متریال های دیگر مثل چوب و شیشه نیز وجود دارد. شما با توجه به نیاز محیط و سلیقه خودتان می توانید نسبت به تعداد آینه ها و نحوه استفاده از آن ها تصمیم گیری کنید. تمام آینه های مورد استفاده از شیشه سکوریت ساخته شده اند و دوامشان بالا است. بنابراین از بابت مستحکم بودن در برابر ضربات خیالتان راحت باشد.

انواع پارتیشن آینه ای

پارتیشن آینه ای از لحاظ نوع آینه بکار رفته به چندین نوع مختلف تقسیم بندی می شوند. آینه ساده، آینه رنگی، آینه تراش دار و آینه طرح دار انواع مختلف آینه موجود در بازار است. با استفاده از هر یک از این آینه ها می توان پارتیشن های ثابت، ریلی و یا فرم دار تولید و عرضه کرد. اگر تمایل به آینه ساده دارید که مثل همه آینه های موجود در خانه ها است؛ ولی اگر آینه رنگی می پسندید، می توانید رنگ آینه را با رنگ دکور داخلی هماهنگ انتخاب کنید.

اگر در مورد آینه ثابت، ریلی و فرم دار بخواهید بدانید. پارتیشن آینه ای ثابت، پارتیشنی است که در یک مکان مشخص نصب شده و امکان جابجایی آن وجود ندارد. این نوع پارتیشن در محل کار و سازمان ها کاربرد بیشتری دارند.

پارتیشن ریلی به کمک صفحه ای قابل جابجایی است و این ویژگی، آن را از پارتیشن ساده متمایز می کند. اما پارتیشن فرم دار پارتیشن آینه ای تک جداره ای است که قابل اتصال به کف و سقف است. هیچ پروفیلی به صورت عمودی وجود نداشته و تنها از طریق پیچ و مهره های مخصوص نصب می شوند. قیمت انواع پارتیشن آینه ای با هم فرق دارد. به عنوان مثال قیمت پارتیشن شیشه ای دوجداره نسبت به تک جداره گران تر است.

مزایای استفاده از پارتیشن آینه ای

مزایای استفاده از پارتیشن آینه ای

اجرای پارتیشن شیشه ای در منزل و محل کار مزایای زیادی دارد. اگر انتخاب شما پارتیشن آینه ای است، در این بخش مزایای این مدل پارتیشن شیشه ای را ارائه می دهیم. با انتخاب پارتیشن آینه ای، فضایی زیبا و منحصر به فرد ایجاد می شود. فضایی که برای کارمندان و ارباب رجویان جدید و جذاب است. با خرید پارتیشن شیشه ای فریم لس، امکان استفاده حداکثری از محیط نیز ایجاد می شود؛ چرا که ضخامت آینه فریم لس بسیار کم بوده و قابل پیاده سازی در اتاق های کوچک نیز میباشد.

نصب ساده، سریع و بی دردسر یکی دیگر از مزایای پارتیشن آینه ای است. علاوه بر این، آینه ها در تنوع بالا و رنگ های مختلف در بازار عرضه شده اند و شما می توانید متناسب با نیاز محیط بهترین انتخاب را داشته باشید. پارتیشن آینه ای را می توان در هر ارتفاع و ابعادی طراحی و پیاده سازی نمود.

حتما بخوانید: پارتیشن سرویس بهداشتی

ویژگی های پارتیشن آینه ای

نصب پارتیشن شیشه ای تک جداره روشی است که ادارات و سازمان ها برای راحتی کارکنان و استفاده حداکثری از محیط طراحی و اجرا می کنند. پارتیشن آینه ای در واقع نوعی از پارتیشن شیشه ای است که در ظاهری متفاوت عرضه می شود. با نصب پارتیشن آینه ای، فضای محل کار، لوکس و منحصر به فرد می شود. با وجود پارتیشن آینه ای، بازتاب نور به راحتی صورت گرفته و فضای محل کار خیلی روشن و جذاب تر می شود. در واقع میزان انرژی مصرفی برای روشنایی کاهش می یابد. می توانید فقط یک طرف پارتیشن شیشه ای را آینه ای کنید. انتخاب نوع پارتیشن آینه ای کاملاً سلیقه ای است.

کاربردهای پارتیشن آینه ای

پارتیشن آینه ای دارای کاربردهای متعددی است که در این بخش هر یک را با توضیحات ارائه می دهیم.

کاربردهای پارتیشن آینه ای

تفکیک کردن فضا و نورپردازی راحت تر

این نوع پارتیشن بندی علاوه بر تفکیک سازی فضای کار برای نورپردازی دکور داخلی منزل نیز کاربرد دارد. اگر فضای مسکونی با متراژ پایین دارید، به کمک پارتیشن آینه ای هم می توانید اتاقک های بیشتری داشته باشید هم اینکه پخش نور به درستی صورت بگیرد.

ایجاد اتاق پرو در مزون

نصب پارتیشن آینه ای در مزون ها و مغازه های فروش لباس بسیار مزایا دارد. افرادی که مزون یا فروشگاه لباس دارند به کمک پارتیشن آینه ای می توانند هم اتاق پرو داشته باشند هم ظاهر مغازه را شیک و مدرن کنند.

سالن های زیبایی و آرایشگاه ها

اگر صاحب آرایشگاه یا سالن زیبایی هستید، از طریق پارتیشن آینه ای می توانید دکوراسیون فضای محل کار خود را شیک و لوکس کنید.
علاوه بر مکان های نام برده شده، پارتیشن آینه ای کاربردهای متعددی در هتل ها، ادارات، سازمان ها و هر فضای یکپارچه و گسترده ای دارد. در واقع از طریق آن هم می توان فضای محیط را بزرگ تر جلوه داد هم به تفکیک سازی محیط کمک کرد. امکان پیاده سازی هر نوع پارتیشن در هر مکانی حتی سالن های کوچک نیز وجود دارد.

نتیجه گیری

برای نصب پارتیشن شیشه ای یا پارتیشن آینه ای حتماً با یک تیم حرفه ای و کاربرد مشورت کنید. اینکه از چه آینه ای برای دکوراتیو منزل یا محل کار استفاده کنید، نکته مهمی است که حتماً باید توجه شود. پارتیشن ساز با استفاده از جدیدترین روش های نصب پارتیشن، توانسته بهترین و زیباترین نمونه کارها را عرضه نماید. این مجموعه انواع پارتیشن آینه را به صورت ثابت و متحرک در محیط های مختلف نصب و اجرا نموده است. پس اگر به این سبک پارتیشن بندی فضا علاقه مندید حتماً با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید. از لحاظ هزینه ای، مجموعه پارتیشن ساز به کمترین هزینه و حرفه ای ترین نصاب پارتیشن معروف است.

Call Now Button