پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه‌ ای سرویس بهداشتی در توالت و حمام کاربرد دارد. در تولید این محصول از شیشه مات و شفاف استفاده می‌شود و نصب آن به صورت عمودی است. این تجهیزات به گونه‌ای ساخته شده‌اند که حریم شخصی افراد حفظ می‌شود. این نوع پارتیشن محیط سرویس بهداشتی را از دیگر قسمت‌ها جدا می‌کند و دارای شیشه‌ای مقاوم و با دوام است. در این مقاله در مورد پارتیشن شیشه‌ای سرویس بهداشتی صحبت می‌کنیم و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا می‌شویم.

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی چیست؟

پارتیشن شیشه ای توالت چیست؟

پارتیشن شیشه‌ ای سرویس بهداشتی برای مصرف کنندگان به دنبال دارد. مواد تشکیل دهنده پارتیشن سرویس بهداشتی در مقابل آب مقاوم است و پوسیده نمی‌شوند. به علاوه به دلیل این که از شیشه ساخته شده‌t نور را به داخل فضای سرویس بهداشتی منعکس می‌کند و در روشن کردن این فضا تاثیر زیادی دارد. همچنین استفاده از این محصول برای توالت‌ و حمام بهداشتی‌ تر و تمیز کردن آن‌ آسان‌تر است. پارتیشن شیشه‌ ای حمام منظره‌ای جذاب و زیبا ایجاد کرده و ساختار شیشه‌ای و شفاف آن فضا را بزرگ تر می کند. در کنار استفاده از پارتیشن سرویس بهداشتی و تفکیک فضای حمام و توالت می‌توانید از پارتیشن دوش نیز برای تفکیک فضای داخل حمام استفاده کنید.

انواع پارتیشن سرویس بهداشتی شیشه ای

پارتیشن سرویس بهداشتی شیشه‌ای شامل پارتیشن حمام و پارتیشن توالت است که نه تنها در اماکن عمومی بلکه در آپارتمان‌ها نیز کارایی دارد. در خانه‌های امروزی که اغلب کوچک هستند استفاده از پارتیشن شیشه‌ای کاربرد زیادی دارد و فضای کمی را اشغال می‌کند. پارتیشن شیشه‌ای با حذف دیوار فضای حمام و توالت را بزرگ‌تر می‌کند. تقسیم بندی پارتیشن‌ سرویس بهداشتی به شرح زیر می‌باشد:

انواع پارتیشن شیشه ای توالت

پارتیشن هدریل

این محصول اغلب برای اماکن عمومی استفاده می‌شود. ستون‌های این مدل پارتیشن با اتصال به زمین محکم می‌شوند و ریل‌های آن نیز به دیوارها متصل می‌شوند. پارتیشن هدریل که برای حمام مورد استفاده قرار می‌گیرد نیاز به کفپوش و سقف ندارد.

پارتیشن سقفی

این نوع پارتیشن نیز همانند دیگر پارتیشن‌های شیشه‌ای سرویس بهداشتی، فضای توالت و حمام را از دیگر بخش‌ها جدا می‌کند و پایه یا ستون آن سقف متصل می‌شود.

پارتیشن زمینی

این محصول ارتفاع کمی دارد و ستون‌های آن به کف متصل می‌شوند و به این ترتیب استحکام پیدا می‌کند.نصب و اجرای پارتیشن شیشه‌ای، مانند پارتیشن سرویس بهداشتی نیاز به تخصص و مهارت زیادی دارد و باید توسط مجموعه‌ای مجرب و متخصص انجام شود

مزایای استفاده از پارتیشن سرویس بهداشتی

یکی از مزیت‌های نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای این است که توالت و حمام را به طور کامل تفکیک می‌کند. استفاده از دیوار، فضای داخلی حمام و توالت کاهش می‌دهد. در صورتی که استفاده از پارتیشن به بزرگ شدن این فضاها کمک می‌کند. به علاوه به دلیل ساختار پارتیشن‌ها که از شیشه است، با انعکاس نور، روشنایی بیشتری ایجاد می‌کنند. این موضوع نیز در بزرگنمایی فضای سرویس بهداشتی تاثیر زیادی دارد. به علاوه شیشه از نظر بهداشتی زودتر تمیز می‌شود و منظره‌ای شیک و جذاب به وجود می‌آورد. یکی از انواع پارتیشن شیشه‌ای سرویس بهداشتی، پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس است که فاقد قاب و فریم است و با اتصال به زمین یا سقف ثابت می‌شود.

ابعاد و قیمت پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

عوامل زیادی روی قیمت پارتیشن شیشه‌‌ای سرویس بهداشتی تاثیر دارند. یکی از این عوامل تاثیر گذار، رنگ شیشه است. شیشه‌های بدون رنگ و ساده ارزان‌تر از شیشه‌های رنگی هستند. قیمت شیشه‌های مات با شیشه‌هایی که طرح سند بلاست دارند، نیز متفاوت است.
نوع و کیفیت یراق آلات، بست و فریم به کار رفته در پارتیشن شیشه‌ای از دیگر فاکتورهای مهم در قیمت گذاری است. نه تنها ماده اولیه تشکیل دهنده فریم و بست عامل مهمی در تعیین قیمت است بلکه برند و شرکت سازنده نیز در قیمت گذاری موثر است.

ابعاد و اندازه پارتیشن شیشه‌ای از دیگر عوامل قیمت گذاری است و مسلما پارتیشن‌های بزرگتر که در تولید آن‌ها مواد اولیه‌ای بیشتری به کار رفته است گران‌تر از پارتیشن‌های با ابعاد کوچک‌تر هستند.در نصب پارتیشن شیشه‌ای سرویس بهداشتی می‌توان از درب شیشه‌ ای پارتیشن استفاده کرد که در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و نظافت آن‌ها آسان‌تر است.

یراق آلات مناسب پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

برای تولید پارتیشن شیشه‌ای سرویس بهداشتی یراق آلات مختلفی استفاده می‌شوند که به شرح زیر می‌باشند:

یراق آلات پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

چسب یو وی

چسب یو وی از یراق آلات پر کاربرد در نصب پارتیشن شیشه‌ای است و برای چسباندن شیشه‌ها از این چسب استفاده می‌شود. برای چسباندن شیشه‌ها ابتدا باید شیشه‌ها تمیز و سپس خشک شوند. پس از آن که شیشه‌ها خشک شدند به وسیله چسب یو وی آن‌ها را به یکدیگر می‌چسبانند.

لولا

این ابزار در هنگام نصب پارتیشن شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اتصال شیشه به فریم یا دیوار، لولا کارایی زیادی دارد.

آهن کشی

نام دیگر آهن کشی، شاسی کشی است. قوطی‌های آهن کشی در دو سایز ۴۰ در ۴۰ یا ۴۰ در ۸۰ تولید می‌شوند. نصب درست آهن کشی در پارتیشن شیشه‌ای از اهمیت زیادی برخوردار است.

استوپ

این یراق آلات در هنگام نصب به کار می‌رود و باز و بسته شدن راحت درب‌های پارتیشن تا اندازه زیادی به استوپ بستگی دارد. برای افزایش عمر مفید استوپ‌ها به صورت دوره‌ای آن‌ها را روغن کاری می‌کنند.
پارتیشن شیشه‌ای سرویس بهداشتی یکی از انواع پارتیشن شیشه‌ ای منزل است. که در استفاده بهینه از فضای موجود و جدا کردن محیط توالت و حمام تاثیر زیادی دارد.

طراحی و اجرای پارتیشن سرویس بهداشتی

طراحی و اجرای پارتیشن شیشه‌ای سرویس بهداشتی در مکان‌های مختلف اداری، تجاری و مسکونی صورت می گیرد. این نوع پارتیشن در صنایع مختلف نیز کاربردهای فراوانی دارد. در طراحی پارتیشن شیشه ای تناسب داشتن با فضای داخلی اهمیت زیادی دارد. اندازه و ابعاد محیط و نوع چیدمان و دکوراسیون داخلی باید در طراحی و اجرای پارتیشن شیشه‌ای در نظر گرفته شود. اجرای پارتیشن شیشه‌ای نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد و باید توسط تیم مجرب و ماهر انجام شود.

یکی از نکات مهم در طراحی و اجرای پارتیشن شیشه‌ای سرویس بهداشتی توجه به اندازه و ابعاد فضا موجود می‌باشد. دو جداره یا تک جداره بودن، ثابت یا متحرک بودن، رنگ شیشه و مات یا شفاف بودن از عوامل مهمی است که در اجرای پارتیشن شیشه‌ای سرویس بهداشتی باید در نظر گرفته شود.

نتیجه گیری

شرکت پارتیشن ساز پروژه‌های فراوانی در محیط‌های اداری، تجاری و مسکونی، طراحی و اجرا کرده‌ است. در واقع یکی از مجموعه‌های متخصص و با تجربه در زمینه انواع پارتیشن به شمار می رود. برای طراحی و اجرای پارتیشن شیشه‌ای سرویس بهداشتی با کیفیت بالا، قیمت مناسب و در سریع‌ترین زمان، تیم متخصص و ماهر پارتیشن ساز آماده ارائه خدمت به مشتریان گرامی‌ می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

1- پارتیشن شیشه‌ای سرویس بهداشتی چیست؟
این پارتیشن برای جدا کردن حمام و توالت از دیگر قسمت‌های ساختمان به کار می‌رود و در اماکن عمومی و آپارتمان‌ها قابل استفاده است.

2- فواید پارتیشن شیشه‌ای سرویس بهداشتی کدامند؟
استفاده بهینه از فضا، جذاب کردن دکوراسیون داخلی، روشنایی بیشتر و مقرون به صرفه بودن از فواید پارتیشن شیشه‌ای سرویس بهداشتی است.

3- قیمت پارتیشن شیشه‌ای سرویس بهداشتی به چه عواملی بستگی دارد؟
ابعاد و اندازه پارتیشن، جنس، کیفیت و برند یراق آلات، نوع و رنگ شیشه به کار رفته در پارتیشن از عوامل و تاثیر گذار در قیمت پارتیشن هستند.

Call Now Button